مکان: پاریس، فرانسه/ منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یک خودرو دوشنبه شب جمعیت حاضر در مقابل یک رستوران پیتزا فروشی در شرق شهر «پاریس» پایتخت فرانسه را زیر گرفت.

در این حادثه که در «ست سور» در منطقه «سن-اِ-مارن» واقع در 54 کیلومتری شهر پاریس رخ داده، دست‌ کم یک دختر 13 ساله کشته و 13 نفر زخمی شده‌ اند که حال پنج تن از آنها - از جمله یک دختربچه هشت ساله - وخیم گزارش شده است. 

شاهدان عینی می‌گویند که راننده سوار بر یک خودروی بی ام دبلیوی خاکستری با سرعت زیاد به سمت محوطه جلوی پیتزا فروشی حرکت کرد و سپس با خودرو وارد مغازه شد.

راننده خودرو بلافاصله پس از حادثه دستگیر شد.

سخنگوی وزارت کشور فرانسه در نخستین واکنش خود اعلام کرد که بازجویی‌ های اولیه نشان می‌ دهد این حادثه یک «اقدام تروریستی» نبوده است.

«اریک د ولروگر» دادستان منطقه نیز تروریستی بودن این حمله را رد کرد و اظهار داشت، تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شده است. وی تصریح کرد که سلاحی در این خودرو کشف نشده است.

به گفته رسانه‌ های فرانسوی، راننده خودرو یک جوان 32 ساله است و یک هفته پیش از این اقدام، قصد خودکشی داشته است. احتمال داده می‌ شود که راننده دچار اختلالات روانی و افسردگی شدید باشد؛ چرا که این فرد هیچ سوء سابقه قضایی نداشته است.

هنوز مشخص نیست آیا راننده تحت تاثیر الکل یا مواد مخدر بوده است یا خیر.

مکان: پاریس، فرانسه

منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.