مکان: ترکیه/ منبع: اسپوتنیک

 

به گزارش جماران، تصویری از «امینه» همسر «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور کنونی ترکیه در حال تهیه آش «عاشوره» در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش ‌های متفاوت کاربران همراه شده است.

 

Untitled

 

 با توجه به اینکه در ترکیه رسم است در روز عاشورا یا دهم محرم نذری ‌ای به نام آش عاشوره تهیه کنند و در میان همسایه ها پخش کنند همسر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کنونی ترکیه نیز پیرو این آیین و رسوم به تهیه این نذری پرداخت و تصویری از آن را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بیشتر از آن که نذری مورد توجه قرار گیرد آشپزخانه وی موضوع بحث و انتقادات کاربران قرار گرفت و به لوکس و گران بودن وسایل و حتی شیر آشپزخانه اشاره کردند.

 

Untitled2

 

کاربران قیمت شیر آشپزخانه آنها را در حدود 10 هزار لیر معادل 30 میلیون تومان عنوان می‌ کنند و معتقدند کسی که در چنین خانه ‌ای زندگی می‌ کند از درد مردم و رسیدگی به امور آنان غافل است.

بسیاری نیز عنوان کردند که یک سیاست‌ مدار نمی ‌تواند و نباید همچون مردم عادی زندگی کند و در واقع افرادی که وارد دنیای سیاست می ‌شوند برای رسیدن به ثروت و قدرت است نه ساختن دنیایی بهتر برای مردمان سرزمینشان.

برخی از کاربران نیز ضمن اشاره به سبک زندگی اردغان و خانواده ‌اش از اینکه آنها هر ساله در تهیه آش عاشوره به عنوان نذری پیش قدم می‌ شوند ابراز خرسندی  کردند. 

 

مکان: ترکیه

منبع: اسپوتنیک

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.