مکان: استرالیا/ منبع: اسکای نیوز

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، یک معترض در جریان کارزار انتخاباتی که توسط «انجمن زنان استرالیا» در «آلبوری» در «نیو ساوس ولز» استرالیا به سر «اسکات موریسون» نخست وزیر این کشور تخم مرغ پرتاب کرد.

 

1

 

نیروهای امنیتی استرالیا به سرعت این معترض را که یک زن حدودا 25 ساله بود، از محل دور کردند. نام فرد معترض هنوز منتشر نشده است.

 

4

3

 

​این زن بعدا به خبرنگاران گفت که این اقدامش پیامی داشته و به جزایر «مانوس» در پاپوا گینه نو اشاره کرد که استرالیا مدت‌ ها مهاجران را در آن بازداشت کرده است. دولت استرالیا مهاجران را در کمپ‌ ها و بازداشتگاه‌ های جمعی در جزایر «نائورو» و «پاپوآ گینه نو» نگهداری می‌ کند. خودکشی، تجاوز و قتل مهاجران از جمله حوادث عادی در این بازداشتگاه‌ ها محسوب می شود.

نخست وزیر استرالیا بلافاصله پس از پرتاب این تخم مرغ سرش را پاک کرد و سپس به یک زن مسن که در نتیجه این اتفاق بر زمین افتاده بود، کمک کرد تا بلند شود.

 

D57ZKY1V4AAfxHT

 

موریسون در توئیتی نوشت: «ما در مقابل چنین اقداماتی برمی‌ خیزیم خواه این اقدامات از سوی فعالان ضعیف‌ النفسی باشد که هیچ احترامی به کسی نمی‌ گذارند یا اعضای اتحادیه‌ های کارگری.»

دو ماه پیش هم یک نوجوان تخم مرغی را بر سر «فریزر آنینگ» یک نماینده دست راستی استرالیایی شکست. این نماینده برنامه مهاجرتی را عامل تیراندازی‌ های گسترده به مساجد نیوزیلند توصیف کرده و در بیانیه‌ ای عجیب درباره این حمله، علت آن را مهاجرت مسلمانان به این کشور و برنامه مهاجرتی دولت نیوزیلند خوانده بود که به مسلمانان اجازه می‌ دهد وارد کشور شوند. بود.  

 

مکان: استرالیا

منبع: اسکای نیوز

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.