گزارش جی پلاس؛

وَن‌های برقی جدید نیسان برای مسافرت + مشخصات و تصاویر

کامیون ون‌های الکتریکی تاکنون تنها در قالب کانسپت و در تعداد محدود تولید می‌شدند اما در حال حاضر، کمپانی خودروساز نیسان اقدام به تولید کامیون ون‌های الکتریکی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس؛ خودروساز نیسان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید وسایل حمل و نقل الکتریکی، ماه گذشته در نمایشگاه وسایل موتوری مادرید، یک جفت کامیون ون الکتریکی را به نمایش گذاشت و نیز خبر تولید یک کامیون ون e-NV200 را در کنار این دو مدل اعلام کرد.

این کامیون ون‌های تولید کمپانی نیسان، وسایل نقلیه هوشمندی هستند که با توجه به فشرده بودن آنها، وسایل بسیار کاربردی برای مسافرت‌های طولانی به شمار می‌روند. نیسان اعلام کرد که این کامیون ون‌های e-NV200 با 40 کیلووات در ساعت اولین بار در مادرید عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد، این کمپانی در نسخه آزمایشی این کامیون‌ ون‌ها محدوده سرعت 200 کیلومتر را تست کرده‌ است.

nissan-nv-electric-camper-2

نمونه‌های جدید e-NV200 در بارسلونا ساخته شده‌اند و این مدل کامیون ون قرار است در بازار اسپانیا عرضه شود. این مدل، جذاب‌ترین کامیون ون تولید کمپانی نیسان است و این کمپانی خودروساز در عکس‌هایی که منتشر کرده، مدل‌های گازسوز NV200 و NV300 را نشان داده است اما مدل جدید e-NV200، با تغییراتی که در سیستم موتور آن ایجاد شده، به صورت الکتریکی کار می‌کند.

nissan-nv-electric-camper-3

از مهم‌ترین ویژگی این کامیون ون، وجود یک سقف تاشو برای خواب است و در کنار آن، ارتفاع بلند سقف از داخل، آشپزخانه دارای اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال، میز تاشوو متصل به آشپزخانه، صندلی‌های جلوی گردان، گرمایش داخلی و سیستم‌های گاز و آب از دیگر شاخص‌های آن به شمار می‌رود.

کمپانی نیسان برای ساخت سقف‌های تاشوی سقفی در این کامیون ون‌های الکتریکی با شرکت اسپانیایی Bram Technologies مشارکت داشته است. این امکان خلاقانه که در این مدل نیسان طراحی شده، تحت عنوان کیت Pacific شامل یک صندلی تاشو و تخت‌های سقفی تاشو است. سیستم الکتریکی آن نیز با باتری‌های AGM کار می‌کند که مجهز به خروجی 12 ولت و پورت‌های USB و مجهز به یخچال 40 لیتری و فریزر 2 لیتری است. این کیت همچنین دارای یک گرم‌کننده و پنل خورشیدی 140 وات است.

nissan-nv-electric-camper-9

 

دیدگاه تان را بنویسید