⁣شیپور ۳۸ میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی جذب کرد

شیپور، استارتاپ فعال حوزه نیازمندی‌های آنلاین، اخیراً موفق به جذب بیش از ۳۸ میلیارد تومان سرمایه داخلی و خارجی جهت توسعه فعالیت‌های خود شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این جذب سرمایه که با همراهی برخی از سهامداران قبلی و سرمایه‌گذار جدید، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه رویش لوتوس انجام شد، ارزش این شرکت را به بیش از ۲۶۸ میلیارد تومان رساند. 

شیپور یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های نوپا در حوزه نیازمندی‌های آنلاین کشور است که پس از گذشت ۵ سال از شروع فعالیت، کماکان به صورت صد در صد رایگان، خدمات خود را به خریداران و فروشندگان در تمام استان‌های کشور ارائه می‌کند.

اربابیان، مدیر عامل شیپور درباره این جذب سرمایه عنوان کرد: «این جذب سرمایه ما را در بهبود زیر ساخت، گسترش خدمات و دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت کمک خواهد کرد.»

 دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه ریاست جمهوری با مثبت ارزیابی کردن روند ورود سرمایه به اکوسیستم استارتاپ‌ها در خصوص این جذب سرمایه افزود: «استارتاپ‌ها ماهیاتاً در ابتدای مسیر، رشد عملیاتی چشم‌گیری را تجربه می‌کنند، لیکن عدم سودآوری در سالهای ابتدایی موجب می‌شود برای تداوم رشد سریع خود به جذب سرمایه روی آورند. ازینرو بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی نهادهای سرمایه‌گذاری از جمله صندوق‌هایی که به بازار سرمایه متصل هستند می‌تواند در تغذیه اقتصادی استارتآپ‌ها بسیار مفید و راهگشا باشد.»

شایان ذکر است که فرآیند جذب سرمایه فوق در طول ۳ ماه و با مشاوره گروه مالی فیروزه انجام شده است که نهایتاً در دی ماه امسال با امضا قرارداد خرید سهام و تزریق سرمایه به شرکت به سرانجام رسید

 

دیدگاه تان را بنویسید