قطارهایی با سالن بازی و باشگاه ورزشی در آلمان+ تصاویر

شرکت حمل و نقل ریلی ملی آلمان در فکر ساخت قطارهایی با سالن بازی ویدیویی، باشگاه ورزشی و سالن بازی کودکان است که احتمالا در آینده نه چندان دور در وسایل نقلیه خودران نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دوران قریب‌الوقوع سواری بدون راننده می‌تواند حالت‌های سنتی حمل و نقل عمومی را هم متحول کند. در همین راستا شرکت حمل و نقل ریلی دولتی آلمان یک ایده بسیار سرگرم کننده، به ویژه برای گیمرها دارد.

این شرکت برنامه‌هایی را برای ساخت یک قطار جدید با تلویزیون و کنسول‌های بازی اعلام کرد. شرکت "دویچه بان" قطار موسوم به "Ideenzug" به معنی "قطار ایده" را با تجهیزات باشگاه بدنسازی و سالن بازی برای بچه‌ها عرضه خواهد کرد.

شرکت مذکور این پروژه را به عنوان راهی برای رسیدن، تکامل و حتی گذر از وسایل نقلیه خودران پیش‌بینی می‌کند.

صندلی‌های این قطار با توجه به شرایط فرد قابل تنظیم هستند، تا جایی که در صورت نیاز حریم خصوصی فرد را تقویت می‌کند.

این شرکت در حال حاضر طرح‌های اولیه این پروژه را به نمایش گذاشته است، اما تبدیل این طرح‌ها به واقعیت می‌تواند یک چشم انداز پیچیده باشد.

برخی ادعا می‌کنند همانطور که در یک روزنامه آلمانی گزارش شده است، که ممکن است مقررات امنیتی برای این قطار تصویب و صادر نشود.

حمل و نقل ریلی در همه جای دنیا در حال تغییر است، اما این اصلاحات به انرژی پاک و سفرهای سریع‌تر کمک می‌کند.

به عنوان مثال، هند به تازگی یک قطار خورشیدی تولید کرده است، در حالی که ژاپن با قطارهای با سرعت بالایش شناخته می‌شود. اما پروژه شرکت آلمانی به نظر می‌رسد برای مسافرین مدرن به روز شده است.

با قطارهای آینده می‌توان در حین انجام سفر شهری و بین شهری تقریبا به همه کار از جمله فعالیت ورزشی، تماشای سریال مورد علاقه، بازی ویدیویی و غیره رسید.

دویچه بان(Deutsche Bahn AG) شرکت ملی راه آهن آلمان است. این شرکت در سال 1994 از بهم پیوستن دو شرکت دویچه بوندس‌بان  از آلمان غربی و شرکت دویچه رایش‌بان  از آلمان شرقی تشکیل شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید