نگاهی به جنگنده‌های جدید نیروی هوایی روسیه/ عکس

در این گزارش تصویری شاهد عکس‌هایی از جنگنده‌های مدرن هنگ 22 دفاعی نیروی هوایی روسیه خواهید بود که یکی از قدیمی و پر افتخارترین واحدهای هوانوردی کشور روسیه است و حالا باید به جنگنده‌های جدیدی که دریافت کرده‌اند عادت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنگ 22 دفاعی نیروی هوایی روسیه در پایگاه هوایی «سنترالنایا یوگلووایا» در منطقه «پرایرمورسکی کرای» که یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های نیروی هوایی روسیه محسوب می‌شود.

به‌صورت سنتی این هنگ هوایی یکی از واحدهایی است که اول از همه به جدیدترین و پیشرفته ترین جنگنده‌های روسیه دست می‌یابد. این واحد یکی از اولین هنگ‌های نیروی هوایی شوروی سابق بود که جنگنده‌های سوخو Su-27را تحویل گرفتند.

امروزه این هنگ به پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه از قبیل Su-35S و MiG-31BM و همچنین جنگنده چند منظوره Su-30M2 مجهز شده است. آنها در مقر اصلی‌شان در پایگاه هوایی «سنترالنایا یوگلووایا» به‌طور منظم تمرینات و عملیات‌های هوایی مختلفی را انجام می‌دهند. عکس‌های هواپیماهای جدید و پیشرفته این هنگ نیروی هوایی را با هم می‌بینیم.

 

جنگنده تاکتیکی Su-35S

 

جنگنده میگ میکویان MiG-31

 

جنگنده سوخو Su-25s

 

هواپیمای آنتونوف (Antonov 12)

 

جنگنده چند منظوره سوخو فلانکر- سی Su-30SM

 

جنگنده فوق‌العاده پرقدرت Su-35S که یوفو یا بشقاب‌پرنده روسی هم نامیده می‌شود

 

جنگنده سوخو 35S

 

هواپیمای مدرنیزه شده ضد زیر دریایی ایلیوشین il-3N

 

نمایشگاه هوانوردی برگزار شده در پایگاه هوایی هوایی «سنترالنایا یوگلووایا»

 

2 تن از خلبانان هواپیمای جنگنده سوخو Su-27SM عضو هنگ 22 دفاعی نیروی هوایی روسیه با جت جنگنده ارتقا یافته Su-30M2 آموزش می‌بینند.

 

دیدگاه تان را بنویسید