اپ های معروفی که دیگر اپل واچ را حمایت نمی کنند!

چه اتفاقی برای بعضی اپلیکیشن های بزرگ و مشهور افتاده که دیگر بر روی اپل واچ یافت نمی شوند؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آخرین بروزرسانی گوگل مپس بر روی پلتفرم iOSS، به پشتیبانی این اپلیکیشن از اپل واچ پایان داد. البته باید اضافه کنیم که پایان این پشتیبانی در تغییرات اعمال شده در بروزرسانی ذکر نشده بود. بعلاوه اپلیکیشن eBay و Amazon نیز دیگر بر روی اسمارت واچ اپل در دسترس نیستند. به نظر نمی رسد قطع این پشتیبانی  به دلیل عدم کارآیی این اپلیکیشن ها بر روی اپل واچ بوده باشد. گوگل مپس قطعا برای کاربران اپل واچ کارآیی داشته و کاربران از آن برای مسیریابی استفاده می کردند. همچنین اپلیکیشن eBay به افرادی که این گجت پوشیدنی را به دست داشتند کمک می کرد که وضعیت خود را در مزایده های مختلف تحت کنترل داشته باشند. 


اگر از کاربران اپل واچ هستید، خیلی زود امید خود را از دست ندهید. هنوز این امکان وجود دارد که این اپلیکیشن ها مجدد بر روی این دستگاه عرضه شوند. به خاطر داشته باشید که در خصوص این اقدام هیچگونه اطلاع رسانی بر روی اپ استور اپل نشده بود که نشان دهد این اپلیکیشن ها قرار است برای همیشه از روی این گجت حذف شوند.


اپلیکیشن دیگری که به نظر می رسد از اپل واچ خداحافظی کرده، اپلیکیشن خرده فروشی Target است. البته هنوز اپلیکیشن قیمت های تخفیفی تارگت، Cartwheel بر روی اپل واچ فعال است.

 

اپل واچ

 

 

اپل واچ

 

 

اپل واچ

 

دیدگاه تان را بنویسید