سامسونگ از «نسخه مایکروسافت» گلکسی اس 8 رونمایی کرد

با توجه به سهم کمتر از یک درصدی مایکروسافت در بازار موبایل، به جرأت می توان گفت که محصولات این شرکت عملاً از صحنه رقابت با نمونه های موجود در بازار خارج شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکتی که اخیراً شایعه شده در حال طراحی و تولید گوشی هوشمند جدیدی تحت عنوان سرفیس فون است که البته هنوز موجودیت آن به طور رسمی تایید نشده است.

 

با این حال، در دنیایی که تقریباً هر هفته یک گوشی جدید رونمایی و روانه بازار می شود، بعید به نظر می رسد که چنین محصولاتی بتوانند حتی اجازه نفس کشیدن در این بازار را نیز به دست آورند. مدیران مایکروسافت نیز با دانستن این مسئله، اخیراً با اتخاذ راهکارهای جایگزینی همچون عرضه اپلیکیشن های ویژه اندروید و iOS، سعی کردند تا کاربران را به استفاده از سرویس ها و محصولات خود ترغیب کنند.

 

در همین رابطه، امروز کمپانی سامسونگ مدل جدیدی از پرچمدار امسال خود یعنی گلکسی اس 8 را معرفی کرد که به Microsoft Edition نامگذاری شده است. اما شاید از خود پرسیده اید که چه تفاوتی میان این گوشی و مدل اصلی گلکسی اس 8 وجود دارد؟

 

در پاسخ باید بگوییم که نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 به برخی اپلیکیشن ها و تنظیمات اختصاصی مایکروسافت مجهز شده که این موارد در مدل اصلی مشاهده نمی شود. البته این موارد، جدای از اپلیکیشن هایی همچون آفیس است که در اغلب گوشی های موجود در بازار به صورت پیش فرض نصب شده است.

 

با این حال، از جمله اپلیکیشن های جدید در نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 می توان به کورتانا، وان درایو، اوت لوک، اسکایپ و ام اس ان نیوز اشاره کرد. مایکروسافت در بیانیه ای در این رابطه عنوان کرد:

 

نسخه مایکروسافت گوشی های گلکسی اس 8 و گلکس اس 8 پلاس به گونه ای تنظیم شده اند که می توانند به کاربر در استفاده بهتری از اپلیکیشن هایی همچون آفیس، وان درایو، کورتانا و غیره کمک کنند.

 

قرار است پیش فروش این گوشی از 21 آوریل و در مایکروسافت استور آغاز شود.

 

سامسونگ

 

دیدگاه تان را بنویسید