معرفی بهترین اپلیکیشن برای ویرایش عکس در آیفون: RAW by 500px

اپلیکیشن RAW که به‌تازگی توسط شرکت 500px معرفی شده، یک اپلیکیشن کاربردی برای سیستم‌عامل iOS است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ازآنجایی‌که این اپلیکیشن بر نحوه عکس گرفتن، ویرایش و فروش عکس‌ها تأثیر زیادی دارد؛ استفاده از آن به تمام عکاسان توصیه می‌شود.

درواقع این اپلیکیشن توانسته است تحول بزرگی در عکاسی و به‌خصوص ویرایش تصاویر ایجاد کند و بسیاری از عکاسان معروف در حال حاضر از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و همه آن‌ها معتقدند کار کردن با اپلیکیشن RAW بسیار ساده و در عین حال سرگرم‌کننده است. همچنین طبق گفته آن‌ها، ویرایش کردن راهی است که عکس را متعلق به عکاس می‌کند و شرکت 500px با استفاده از امکاناتی مانند hue ،saturation و luminance توانسته است به‌خوبی از عهده انجام این کار برآید و به کاربر اجازه می‌دهد فیلتر مورد نظرش را بسازد و ذخیره کند.

raw by 500px

این شرکت معتقد است پردازشی که بعد از ثبت یک تصویر روی آن انجام می‌شود، بسیار مهم است و عکاس از این طریق می‌تواند ایده‌های خلاقانه خودش را در عکس‌ها پیاده کند و امضای کاری خودش را روی تصاویری که ثبت کرده است، داشته باشد؛ بنابراین اپلیکیشن RAW تمام امکانات لازم برای ویرایش تصاویر را در گوشی موبایل شما فراهم می‌کند.

امکانات

شما می‌توانید عکس‌های خود را با فرمت RAW توسط موبایل ثبت یا عکس‌های موجود در گالری خود را داخل این برنامه ویرایش کنید.

raw by 500px

این برنامه امکان ویرایش عکس‌ها را بدون اینکه به کیفیت آن‌ها لطمه‌ای وارد شود، مهیا می‌کند.

raw by 500px

HSL

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود hue، saturation و luminance رنگ‌های مختلف در عکس را تنظیم کنید.

شخصی‌سازی فیلترها

raw by 500px

اپلیکیشن RAW امکان شخصی‌سازی فیلترها را نیز برای کاربران خود مهیا کرده است، به این صورت که می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را بر یک تصویر اعمال کنید و آن را به‌عنوان یک فیلتر ذخیره کنید و روی دیگر تصاویر خود نیز به کار ببرید .

اجتماع فیلترها

raw by 500px

اگر در استفاده و شخصی‌سازی کردن فیلترها تازه‌کار هستید و به‌ دنبال ایده‌های جالب برای الهام گرفتن می‌گردید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا این اپلیکیشن با تعدادی از عکاسان حرفه‌ای در این رابطه همکاری کرده است و از آن‌ها خواسته تا چند فیلتر به‌عنوان نمونه درست کنند. شما می‌توانید به‌راحتی از این نمونه فیلترها استفاده کنید و حتی آن‌ها را مطابق با سلیقه خود ویرایش کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید