آیفون 8 اپل با نمایشگر اولد 5.8 اینچی؟

تاکنون شایعات زیادی درباره آیفون 8 شنیده ایم که تازه ترین آن خبر از نمایشگر 5.8 اینچی می دهد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آژانس خبری ژاپنی، Nikkei، پیشتر در گزارشی اشاره کرده بود که آیفون 8که در دهمین سال معرفی نخستین آیفون عرضه خواهد شد از یک نمایشگر اولد 5 اینچی بهره می برد؛ اما این آژانس خبری گزارش جدیدی منتشر کرده و اظهار کرده که آیفون 8 در بین سه مدل گوشی که قرار است در سال 2017 عرضه شوند، بزرگترین نمایشگر را خواهد داشت. بدین ترتیب حالا نظر Nikkei با سایر پیش بینی های انجام شده شامل نظر مینگ چی کو، تحلیلگر معروف KGI Securities، مطابقت دارد.
پیش بینی جدید Nikkei از این حکایت دارد که آیفون 8 یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد خواهد داشت. یک مدل 4.7 اینچی آیفون 7 و همچنین مدل5.5 اینچی آیفون 7 اس پلاس نیز همراه با این مدل رونمایی خواهند شد و دو مدل آخر همچنان از نمایشگر LCD برخوردارند. این پیش بینی ها با آنچه کو پیشتر مطرح کرده بود مطابقت دارد. کو نیز باور دارد که در مدل های 2018 آیفون از پنل های اولد استفاده خواهد شد.


آخرین شایعات از این حکایت دارند که اطلاق نام نمایشگر 5.8 اینچی برای آیفون 8 بی مسماست چرا که فقط 5.1 تا 5.15 اینچ از آن نمایشگر فعال را شامل می شود. بقیه ی پنل جلویی به Function area اختصاص می یابد که جایگزین دکمه هوم می شود. این جایگزینی با هدف تولید اسمارت فونی بدون حاشیه انجام خواهد شد. بعلاوه، کو اظهار می کند که آیفون 88 از دوربین سلفی با مشخصاتی انقلابی برخوردار است که قادر به ثبت سلفی های سه بعدی است و برای آنلاک کردن گوشی با استفاده از سیستم تشخیص چهره به کار می رود. این ویژگی تشخیص چهره قرار است جایگزین سیستم تعیین هویت لمسی با استفاده از اسکنر اثرانگشت شود.


Nikkei همچنین می افزاید که نمایشگر بزرگتر به افزایش میانگین قیمت آیفون که در حال حاضر حدود 700 دلار است نیز کمک می کند. پیش بینی شده است که آیفون 8 با قیمت 1000 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت می تواند دسترسی به این اسمارت فون را به گروه خاصی از کاربران محدود کند. اما با توجه به مشخصاتی که گوشی جشن ده سالگی آیفون به همراه خواهد داشت، قیمت آن نخواهد توانست مانعی برای خرید آن باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید