لنوو از لپ تاپ های یوگا 720 و 520 رونمایی کرد

لنوو از دو لپ تاپ سری یوگا در کنار تبلت های خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همواره لپ تاپ های جدیدی معرفی و عرضه می شوند و تنوع در این حوزه آنقدر زیاد است که گاه در هنگام انتخاب لپ تاپی برای خرید گیج و سر در گم می شویم. از آنجایی که اکثریت ما انتظار داریم لپ تاپی که خریداری می کنیم چند سال عمر کند، در انتخاب این محصول باید خیلی دقیق عمل کنیم. 


در MWC 2017، لنوو از دو لپ تاپ جدید با نام های Yoga 720 و Yoga 520 پرده برداشت. هر دو این لپ تاپ ها در تعدادی از مشخصات مشترک هستند، اما یوگا 720 در زمینه مشخصات سخت افزاری از تنوع بیشتری برخوردار است و به همین دلیل اگر به دنبال لپ تاپ قدرتمندتری می گردید، توصیه می کنیم یوگا 720 را انتخاب کنید. در مقابل یوگا 520 مناسب افرادی است که از بودجه محدودی برای خرید لپ تاپ برخوردارند.


این دو لپ تاپ از پردازنده Core i7 برخوردارند، اما همانطور که گفتیم یوگا 720 مدل قدرتمندتر در بین این دو است. این لپ تاپ 15 اینچی از تراشه گرافیکی GeForce GTX 1050 انویدیا پشتیبانی می کند و حتی می تواند برای پشتیبانی از رزولوشن 4K تنظیم بشود، بنابراین اگر وضوح تصاویر برای شما از اهمیت خاصی برخوردارند، می توانید آن را در یک نمایشگر 13 یا 15 اینچی در اختیار داشته باشید.

 

در هر حال، این دو مدل لپ تاپ می توانند با جمع کردن کیبورد به عقب به تبلت نیز تبدیل شوند. این مدل ها از قلم هم پشتیبانی می کنند و بنابراین می توانید یادداشت های خود را به راحتی بر روی آن ثبت کنید. این لپ تاپ ها از ویژگی های امنیتی همچون اسکنر اثرانگشت نیز برخوردارند.


در خصوص قیمت و زمان عرضه هم باید گفت که نسخه 13 اینچی یوگا 720 با قیمت 860 دلار و نسخه 15 اینچی با قیمت پایه 1100 دلار راهی بازار می شوند. این دو لپ تاپ از ماه آوریل عرضه می شوند. یوگا 520 نیز با قیمت پایه 599 یورو و از ماه ژوییه عرضه می شود.

 

لنوو

 

 

لنوو

 

 

لنوو

 

 

لنوو

 

 

لنوو

 

 

لنوو

 

 

لنوو

 

 

لنوو

 

دیدگاه تان را بنویسید