هواوی نسخه جدید رابط کاربری اش را معرفی کرد؛ EMUI 5.1

هواوی علاوه بر گوشی های پرچمدارش، در کنگره جهانی موبایل از نسخه جدید رابط کاربری اش هم رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، EMUI 5.1 درواقع نسخه بهبود یافته‌ای از EMUI 5.00 است که از قابلیت‌های جدیدی نیز بهره می‌برد.

یکی از قابلیت‌هایی که در رابط کاربری EMUI 5.1 استفاده شده است، الگوریتم یادگیری ماشینی است که می‌توان نحوه استفاده کاربر از گوشی هوشمند را مطالعه کند و طبق آن، استفاده از اپلیکیشن‌ها را پیش‌بینی کند. به گفته‌ی مسئولان هواوی، این اطلاعات باعث می‌شوند تا گوشی هوشمند بتواند از منابعی که دارد به‌درستی استفاده کند و تجربه کاربری بهتری ارائه دهد.

رابط کاربری EMUI 5.1 از قابلیت هوشمند دیگری به نام هواوی اولترا مموری استفاده می‌کند که رابطه مستقیمی با الگوریتم یادگیری ماشینی دارد. وظیفه این قابلیت، تخمین زدن اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربر و همچنین مدیریت حافظه رم است. علاوه بر این امکانات، زمان پاسخگویی به فرامین لمسی نیز بهبود یافته است تا تجربه کاربری روان‌تری در اختیار کاربران قرار گیرد.

با در نظر گرفتن امکاناتی که به آنها اشاره کردیم، رابط کاربری EMUI 5.1 به دستگاه اجازه می‌دهد تا زمان اجرای اپلیکیشن‌ها به مقدار زیادی کاهش یابد. طبق گفته‌های مسئولان هواوی، این امکانات باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌ها ۳۰ درصد سریع‌تر اجرا شوند. در این رابط کاربری، حرکات انگشتان شما نیز تخمین زده می‌شوند. این قابلیت باعث می‌شود دستگاه حرکات انگشتانی را که روی صفحه نمایشگر قرار دارند، تخمین بزند تا درنتیجه، زمان پاسخگویی به فرامین واردشده توسط انگشتان کاربر کاهش یابد.

در گالری تصاویر، امکانی به نام Highlights اضافه شده است که می‌تواند مکان‌ها، رویدادها و موارد دیگری را که در تصاویر وجود دارند، حدس بزند و با توجه به آنها، آلبوم تصاویر بسازد و تصاویر موجود در گالری را مرتبط کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، قابلیت‌های جالب زیادی به رابط کاربری جدید هواوی اضافه شده است که استفاده از محصولات هواوی را جذاب‌تر می‌کند.

از رابط کاربری EMUI 5.1 در تلفن‌های هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس استفاده شده است و کاربرانی که اقدام به خرید این محصولات کنند، می‌توانند از جدیدترین رابط کاربری هواوی استفاده کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید