معرفی هیوندای اکسنت 2018

هیوندای از نسخه جدید اکسنت به نام اکسنت 2018 که پنجمین نسل از این خودرو است، رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به گزارش جی پلاس، شاسی جدید، موتور چهار سیلندر با طراحی تازه، و چند ویژگی مرتبط با فناوری همگی اکسنت 2018 را به رقیبی برای خودروهایی همچون تویوتا یاریس تبدیل کرده اند. 


اکسنت 2018 نخست با مدل سدان وارد بازار شده و سپس طی ماه های بعد، مدل هاچ بک آن نیز عرضه می شود. با نگاهی به اکسنت 2018 شاید به سرعت حس و حال خودروی دیگر هیوندا، یعنی الانترا برای شما تداعی شود. 
طول و عرض این خودرو به نسبت مدل های پیشین آن کمی بیشتر شده و به این ترتیب، برای جادهی مسافران و بار، فضای بیشتری موجود است. نمایشگر هفت اینچی لمسی آپشنال این خودرو قابلیت اتصال به سرویس های اپل و اندروید را فراهم می کند. دوربین دید عقب خودرو اکنون به صورت گزینه ای استاندارد روی همه مدل های این خودرو عرضه می شود.


هیوندای برای این خودرو تنها یک نوع موتور 1.6 لیتری با تزریق مستقیم را در نظر گرفته است. توان این موتور به 132 اسب بخار می رسد و 119 پوند فوت گشتاور دارد. این توان برای اکسنت با وزن 1134 کیلوگرم مناسب است. 
مدل استاندارد دارای دنده شش سرعته دستی است و مدل دیگر دارای شش سرعت اتوماتیک است. هیوندای گفته بهره وری سوخت این خودرو به نسبت مدل سال پیش، هفت درصد بیشتر شده است.


هیوندای برای جلب نظر مشتریان خود، سیستم ترمز اضطراری آپشنال را نیز ارائه کرده است. همچنین، مدل اتوماتیک این خودرو دارای حالت اسپورتی است که شتاب خودرو را تغییر می دهد.


انتظار می رود فروش این خودرو از سه ماهه سوم سال 2018 آغاز شود و پیش بینی می شود که قیمت آن در مقایسه با مدل سال پیش، رشد قابل توجهی نداشته باشد.

 

 

accent

 

دیدگاه تان را بنویسید