عرضه گوشی جدید شیائومی ۱۳ Lite به زودی

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه ارزان‌ترین گوشی پرچمدار با قابلیت‌های ویژه است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت چینی شیائومی قصد دارد سری جدید گوشی‌های پرچمدار را با قیمتی ارزان‌تر برای جوانان و قشر متوسط و با قابلیت‌های بسیار ویژه عرضه کند، به گونه‌ای که انتظار می‌رود این شرکت این گوشی‌ها را در کنفرانس MWC ۲۰۲۳ که در ساعات آینده در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ گوشی‌های آتی شیائومی که با نام Xiaomi ۱۳ Lite عرضه خواهند شد، شامل دو گوشی Xiaomi ۱۳ Lite برای نسخه پایه و Xiaomi ۱۳ Lite Pro برای نسخه پریمیوم خواهد بود. این دوگوشی با یک پردازنده بسیار کارآمد از شرکت آمریکایی کوالکام عرضه خواهند شد.

گوشی‌های Xiaomi ۱۳ Lite دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED، کیفیت HD +، با نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، محافظ Corning Gorilla Glass ۵، با IP۶۸ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و یک بریدگی کوچک در وسط صفحه نمایش است.

این گوشی دارای دوربین پشتی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX۷۶۶ سونی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور IMX۳۷۶K سونی، دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی و جلوی دوگانه ۳۲ و ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های تصویری خواهد بود.

گوشی‌های شیائومی ۱۳ لایت دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند که از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی با سیستم عامل اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند.

این گوشی‌ها مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷ Gen ۱ از شرکت آمریکایی Qualcomm با ظرفیت ذخیره سازی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS ۲.۲ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۴x خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید