۳ ویژگی قابل توجه مرورگر گوگل کروم

گوگل کروم یکی از غالب‌ترین مرورگر‌های جستجو در جهان است و صد‌ها میلیون نفر هر روز از آن برای جستجو استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرورگر کروم تعداد زیادی ویژگی و برنامه افزودنی را ارائه می‌دهد که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. بسیاری از ویژگی‌های مفید در مرورگر گوگل کروم وجود دارد که ممکن است اکثر کاربران آن‌ها را نشناسند. برخی از این ویژگی‌ها به محافظت از حریم خصوصی و محافظت از آن‌ها در برابرهک کمک می‌کند:

ممنوعیت کوکی‌های شخص ثالث

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ کوکی‌ها ممکن است بی‌ضرر به نظر برسند، اما در واقع نام مستعار ردیاب‌ها هستند، و اگر نمی‌خواهید فعالیت آنلاین و سابقه جستجوی شما ردیابی شود، Chrome در واقع یک راه آسان برای مسدود کردن کوکی‌های شخص ثالث و کاهش تبلیغات شخصی‌شده ارائه می‌کند.

می‌توانید انتخاب کنید که همه کوکی‌ها را در Chrome مسدود کنید، اما به خاطر داشته باشید که این کار باعث می‌شود برخی از وب‌سایت‌ها به درستی کار نکنند و همچنین چیز‌هایی مانند گذرواژه‌ها را ذخیره نکنند، بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات ورود خود را می‌دانید.

بررسی امنیتی

مرورگر کروم حاوی تعدادی ابزار محافظ برای کاربران است تا آن‌ها را در حین استفاده ایمن نگه دارد، که برای این مهم دریافت آخرین نسخه بسیار مهم است. شما می‌توانید از Chrome برای بررسی برنامه‌های افزودنی مخرب و بدافزار استفاده کنید، به گونه‌ای بررسی امنیتی یک روش مهم برای سازگاری با بهترین آنتی ویروس‌ها برای محافظت از شما هستند و شما باید موارد زیر را انجام دهید:

۱. سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

۲. Privacy and Security و در قسمت Security Checkup و سپس Verify را انتخاب کنید.

امکان فعال سازی دسترس‌پذیری

یکی از بهترین ویژگی‌های کروم امکان نصب برنامه‌های افزودنی است. این مرورگر تقریباً برای همه چیز افزونه‌های زیادی دارد، اما برخی از مفیدترین آن‌ها گزینه‌های دسترسی را ارائه می‌دهند که شامل پسوند‌های دسترسی به صفحه نمایش، تبدیل متن به گفتار و حتی کمک برای افراد نارساخوان است. می‌توانید آن را از طریق زیر انجام دهید:

۱. سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

۲. Accessibility را انتخاب و سپس ویژگی‌های دسترسی را اضافه کنید.

۳. هر افزونه‌ای را که نیاز دارید دانلود کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید