گوشی‌های هوشمند جدیدی که ماه آینده عرضه می‌شوند

فوریه ماه شلوغی از نظر عرضه گوشی خواهد بود؛ به گونه‌ای که انتظار می‌رود بسیاری از برند‌های بزرگ، گوشی‌های هوشمند جدیدی را روانه بازار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در گزارش پیش رو، لیستی از گوشی‌های برند‌های مختلف که انتظار می‌رود در ماه فوریه به بازار عرضه شوند، معرفی می‌شود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ سامسونگ تاریخ برگزاری اولین رویداد بزرگ خود در سال ۲۰۲۳، یعنی رونمایی از Galaxy Unpacked را تایید کرده است.

انتظار می‌رود این غول فناوری چندین محصول را در کنار سری گوشی‌های هوشمند نسل بعدی خود، سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S۲۳ عرضه کند.

گوشی S۲۳ اولین گوشی پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۳ خواهد بود که مقرون به صرفه است.

این گوشی هوشمند احتمالاً با عملکرد دوربین بهبود یافته در نور روز عرضه می‌شود و بر روی آخرین نسل ۲ چیپست اسنپدراگون ۸ کار می‌کند. شایعه شده است که S۲۳ Vanilla دارای گزینه‌های رنگی جدیدی خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس

گلکسی اس ۲۳ پلاس احتمالاً با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی عرضه می‌شود که اندازه‌ای برابر با گلکسی اس ۲۲ دارد. با این حال، انتظار می‌رود برخی تغییرات مانند طراحی جدید تک دوربین و تغییرات دیگر در آن وجود داشته باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

این گوشی هوشمند قدرتمندترین و گران‌ترین مدل در سری گلکسی S۲۳ خواهد بود. شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ ممکن است تغییرات اساسی در طراحی مدل اولترا ایجاد نکند.

با این حال، این شرکت قصد دارد بهبود‌های عمده‌ای را در دوربین، عملکرد و ویژگی‌های این مدل اضافه کند. گوشی S۲۳ Ultra دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید خواهد بود و ممکن است از جدیدترین چیپست نسل دوم اسنپدراگون ۸ قدرت بگیرد.

OnePlus ۱۱، ۵G

OnePlus قبلاً گوشی هوشمند OnePlus ۱۱ را برای بازار خانگی خود در چین معرفی کرده است.

این شرکت در تاریخ ۷ فوریه رویدادی را اعلام کرد که انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید در آن معرفی شود. گوشی OnePlus ۵G ۱۱ ممکن است دارای صفحه نمایش ۲K و آخرین چیپست نسل دوم اسنپدراگون ۸ باشد. شایعه شده است که این گوشی هوشمند دارای دوربین پشتی سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و ممکن است از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

شیائومی ۱۳ پرو

انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ پرو با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و احتمالا با همان چیپست مدل وانیلی عرضه شود.

نسخه Pro در خط تولید احتمالا دارای سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در عقب و ممکن است از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

شیائومی ۱۳

شیائومی نیز در دسامبر ۲۰۲۲ سری Xiaomi ۱۳ را در چین عرضه کرد.

انتظار می‌رود این شرکت از مدل‌های جهانی سری گوشی‌های هوشمند در رویداد MWC ۲۰۲۳ که ماه آینده در بارسلون برگزار می‌شود، رونمایی کند.

شیائومی ۱۳ احتمالا دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED و ممکن است جدیدترین چیپست نسل دوم اسنپدراگون ۸ را داشته باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کند.

IQO ۷ neo

IQO ویوو تایید کرده است که IQO ۷ neo در ۱۷ فوریه عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند در آمازون در دسترس خواهد بود.

این گوشی هوشمند ممکن است صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی داشته باشد و انتظار می‌رود که دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۰۰ باشد.

احتمالاً دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که از OIS پشتیبانی می‌کند و ممکن است از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

Realme GT neo ۵

انتظار می‌رود ریلمی گوشی هوشمند GT Neo ۵ را در ماه فوریه در چین عرضه کند. این گوشی هوشمند ممکن است با ظرفیت شارژ ۲۴۰ واتی عرضه شود و اولین گوشی خواهد بود که این کار را انجام می‌دهد.

Realme ۱۰، ۵G

ریلمی اخیراً سه گوشی هوشمند جدید را در سری Realme ۱۰ عرضه کرده است که شامل Realme ۱۰ Pro و Realme ۱۰ Pro Plus هستند که از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کنند و Realme ۱۰ که از فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند.

اکنون، این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی نسخه ۵G Realme ۱۰ است. تلفن هوشمند آینده ممکن است مشخصاتی مشابه با مدل ۴G داشته باشد و احتمالا دارای تنظیمات دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی باشد.

سری ویوو X۹۰

سری گوشی‌های Vivo شامل گوشی‌های Vivo X۹۰، Vivo X۹۰ Pro و Vivo X۹۰ Pro Plus می‌شود. سری Vivo X۹۰ احتمالاً دارای دوربین پشتی سه گانه با اپتیک زایس و شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. این تلفن‌های هوشمند ممکن است با چیپست پردازش تصویر داخلی V۲ Vivo نیز عرضه شوند.

گوشی اوپو ۸ تی رنو

انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ باشد. این گوشی هوشمند ممکن است صفحه نمایش OLED ۱۲۰ هرتزی داشته باشد و احتمالا از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید