مهمترین ابزار‌های هوش مصنوعی که به شما در نوشتن کمک می‌کنند

اخیراً بسیاری از ابزار‌های هوش مصنوعی که می‌توانند به کاربران در نوشتن مقاله کمک کنند، گسترش یافته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روزنامه ایندین اکسپرس مجموعه‌ای از ابزار‌های هوش مصنوعی را که به نوشتن کمک می‌کنند، فهرست کرده است.

برنامه Outwrite

اگر قبلا از Grammarly استفاده کرده اید، Outwrite برای شما کاملا آشنا به نظر می‌رسد.

هر دو ابزار در اصل کاملاً مشابه هستند، اگرچه Outwrite بیشتر بر پیشنهاد بهبود‌های سبکی در نوشتار شما متمرکز است. یکی از بزرگترین مزایای آن، این است که به لطف تمرکز بر روان بودن و بلاغت، تایپ آوایی را کمتر به صورت خوکار می‌نویسد.

Outwrite اصول اولیه مانند غلط املایی، اشتباهات گرامری و از دست دادن علائم نگارشی را پوشش می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق سامانه‌ای خاص از صحت سند خود اطمینان حاصل کنید.

اپلیکیشن Jasper

این برنامه یک نسخه کوچکتر از ChatGPT است. این ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای اصلی و خلاقانه مانند مقالات وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، کپی وب سایت و موارد دیگر آموزش دیده است.

این برنامه همچنین می‌تواند برای اینستاگرام زیرنویس هوشمند ایجاد کند.

همچنین می‌توانید از آن برای نوشتن اسکریپت‌های ویدیویی جذاب استفاده کنید.

برای شروع استفاده از آن، باید یک افزونه کروم را دانلود کنید.

اپلیکیشن Zoho Writer

این برنامه یک واژه پرداز رایگان و با امکانات کامل است که بسیار شبیه یک ویرایشگر اسناد است.

با این حال، یک دستیار هوشمند مجهز به هوش مصنوعی به نام Zia ارائه می‌شود که خطا‌های گرامری و خطا‌های سبک را برای شما شناسایی می‌کند.

این واژه پرداز دارای یک اپلیکیشن موبایل نیز است، اما به نظر می‌رسد Zia تا این لحظه صرفا به نسخه وب دسکتاپ محدود باشد. Zia همچنین امکان خواندن را بهبود بخشیده و حتی کار شما را بر اساس آن رتبه بندی می‌کند.

برنامه WriteSonic

WriteSonic یکی دیگر از نویسندگان محتوای هوش مصنوعی، بسیار شبیه به جاسپر است؛ اما صاحبان مشاغل کوچک را هدف قرار داده است.

این برنامه می‌تواند به شما کمک کند تا "وبلاگ ها، مقالات، تبلیغات فیس بوک، تبلیغات گوگل، پاسخ‌های Quora، و ایمیل‌های فروش" را برای افزایش کلیک ها، تحویل مرسوله‌ها و فروش ایجاد کنید.

برنامه Reverso

اگر کار نوشتاری شما شامل حجم زیادی از ترجمه است، ترجمه هوش مصنوعی Reverso به کارتان خواهد آمد.

در همین حال، می‌توانید اسناد را با فرمت‌های مختلف مانند Word، PDF، PowerPoint و Excel باز کنید و در کمترین زمان ممکن خروجی ترجمه‌شده را با همان فرمت دریافت کنید. زبان‌های پشتیبانی شده عبارتند از انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، عربی، روسی و بسیاری دیگر از زبان ها.

 

دیدگاه تان را بنویسید