۶ گوشی هوشمند برتر در سال ۲۰۲۲

شرکت‌ها هر ساله برای تولید گوشی‌های هوشمند جدید با مشخصات متمایز رقابت می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه گروهی متمایز از گوشی‌های اپل، سامسونگ، گوگل و سایر گوشی‌ها بودیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در این گزارش بهترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است.

آیفون ۱۴ پرو مکس

یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل، با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی که از پنل Apple Super Retina XDR برای رنگ‌های زنده استفاده می‌کند. این دستگاه از وضوح ۴K برای پخش ویدیو و همچنین Dolby Vision برای HDR پشتیبانی می‌کند.

Galaxy S۲۲ Ultra

گوشی هوشمند Galaxy S۲۲ Ultra بهترین گوشی اندرویدی است. صفحه نمایش ۶.۸ اینچی از یک پنل +WQHD برای ارائه تصاویر واقعی‌تر استفاده می‌کند و همچنین مجهز به پخش ویدیوی ۸K است.

این گوشی مجهز به پردازنده نسل هشتمی Qualcomm Snapdragon برای بهبود کارایی و عملکرد است و به برنامه‌ها، متن‌ها و چت‌های ویدیویی اجازه می‌دهد سریع‌تر و با ویدیوی روان‌تر اجرا شوند.

S۲۲ Ultra دارای قلم S برای پیمایش منو‌ها و برنامه‌ها یا نوشتن یادداشت به صورت دستی است.

گوگل پیکسل ۷ پرو

Google Pixel ۷ Pro سرانجام با یک آرایه دوربین به روز معرفی شد که دارای لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است که عکاسی در نور کم را بهتر می‌کند.

[/////انفوگرافیک.... ۶ گوشی هوشمند برتر در سال ۲۰۲۲]

گوگل پیکسل ۶ a

Google Pixel ۶a یک گزینه عالی با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار است. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از یک پنل OLED برای اندازه و برد بهتر و کنتراست و جزئیات بهتر استفاده می‌کند؛ و پردازشگر Google Tensor این امکان را فراهم می‌کند که برنامه ها، تماس ها، پیام‌های متنی و چت‌های ویدیویی را سریعتر و روانتر راه اندازی کنید.

گلکسی زد فلیپ ۴

هنگامی که در حدود ۳ اینچ مربع تا شود فوق العاده جمع و جور بوده و برای قرار دادن در جیب، کیف پول یا کیف مسافرتی مناسب است.

دارای صفحه نمایش پوششی برای ارائه هشدار‌های سریع و آسان برای تماس‌های تلفنی، پیامک و اعلان‌های برنامه بدون نیاز به باز کردن آن است. فیلیپ فور همچنین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

آیفون ۱۳ پرو

نسل قبلی آیفون هنوز یک گزینه عالی است و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی برای برنامه ها، عکس ها، فیلم‌ها و موسیقی ارائه می‌دهد.

16980955_638

دیدگاه تان را بنویسید