تیک آبی 8 دلاری توئیتر افتتاح شد

توئیتر سرویس اشتراک تیک آبی خود را افتتاح کرد به این ترتیب کاربران با پرداخت حق عضویت می توانند سرویس تیک آبی را به دست بیاورند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از اسکای نیوز، آپدیتی در پلتفرمiOS این اپ اعلام شده که طبق آن ظاهر جدید تیک آبی توئیتر واقعی به نظر می رسد و تیک های حساب کاربری جزو سرویس هایی هستند که با پرداخت ۷.۹۹ دلار در ماه فعال می شوند.

در آپدیت آمده است: «قدرت برای مردم»! حساب کاربری شما نیز مانند سلبریتی ها، شرکت ها و سیاستمدارانی که‌آنها را فالو می کنید، تیک آبی دریافت می کند.

این سرویس پولی هم اکنون در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند ارائه می شود که تیک آبی از قبل در آنها فعال بود. هرچند در بیانیه ذکر شده این قابلیت ها در انگلیس نیز قابل دسترسی است.

ویژگی های دیگری که به زودی عرضه می شود شامل توانایی پست ویدئوهای طولانی تر و اولویت در رده بندی محتوای پست شده در پلتفرم است.

سیستم احراز هویت تیک آبی قبلاً برای کمک به افراد برای شناسایی کاربران واقعی و تاثیرگذار در پلتفرم مانند مقامات دولتی، ستاره های ورزشی، خبرنگاران و برندها بوده است.

به نظر می رسد ایلان ماسک مالک جدید توئیتر به دنبال متنوع سازی روش های درآمدزایی است. او روز گذشته در توئیتی نوشت: تا به حال تیک های آبی زیادی ارائه شده که بیشتر آنها قراردادی بوده اند بنابراین هیچکدام به طور واقعی احراز هویت نشده اند. اکنون می توان با موتورجستجوی گوگل به اندازه دلخواه تیک آبی خرید.

او در ادامه نوشته است: به محض آنکه تایید شود این سیستم در کشورهای مذکور عملکرد خوبی دارد و کار ترجمه را پایان دادیم، قابلیت مورد نظر در سراسر جهان ارائه می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید