گوشی‌های جدید شیائومی 12T و 12T Pro چه ویژگی‌هایی دارند؟

علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی شیائومی مشتاق هستند تا با مشخصات گوشی‌های جدید شیائومی ۱۲ تی و شیائومی ۱۲ تی پرو آشنا شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شیائومی در تیزر قبلی خود تأکید کرده بود که نسخه‌های آینده سری ۱۲T از یک سنسور اصلی در دوربین پشتی با دقت ۲۰۰ مگاپیکسل پشتیبانی خواهند کرد. گوشی‌های شیائومی ۱۲ تی و شیائومی ۱۲ تی پرو در رقابت بین نسخه‌های پریمیوم موجود ساخته شده اند.

گوشی‌های شیائومی ۱۲ تی دارای طراحی حفره صفحه نمایش هستند که واسطه صفحه نمایش دوربین جلو با صفحه نمایش است و گوشی‌های شیائومی ۱۲T پرو نیز به همان شکل طراحی شده اند و این دو گوشی دارای صفحه نمایش تخت با فریم‌های باریک هستند.

سمت راست قاب گوشی شامل دکمه اصلی پاور و دکمه کنترل صدا است، در حالی که در سمت چپ هیچ دکمه‌ای وجود ندارد.

دوربین اصلی آن دارای طراحی مستطیلی و تنظیمات سه گانه است که سنسور اصلی در بالا قرار دارد و همچنین دو سنسور کوچکتر نیز در پایین واحد دوربین قرار دارند.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها با طراحی شیشه‌ای دوتایی با فریم فلزی در دو طرف نمایشگر عرضه شوند که در اندازه‌های بزرگ‌تر در پایین و بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

نسخه پرچمدار شیائومی ۱۲T همچنین قرار است با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED و میانگین به روزرسانی ۱۲۰ هرتز عرضه شود، در حالی که Xiaomi ۱۲T Pro با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED عرضه می‌شود و همچنین از میانگین به روزرسانی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

نسخه اصلی شامل تراشه پردازشگر اولترا Dimensity ۸۱۰۰ با ۸ گیگابایت رم در حافظه LPDDR۵ و ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در UFS ۳.۱ است.

در حالی که Xiaomi ۱۲T Pro شامل تراشه پردازنده Snapdragon ۸+ Gen ۱، ۱۲ گیگابایت رم در حافظه LPDDR۵ و ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت در UFS ۳.۱ است.

هر دو نسخه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. این تلفن‌ها همچنین با سیستم عامل اندروید ۱۲، رابط MIUI ۱۳، با بلندگو‌های Harman Kardon، سنسور IR blaster و درگاه USB C عرضه می‌شوند.

در تنظیمات دوربین، انتظارات حاکی از آن است که نسخه پرو تنها با سنسور اصلی با دقت ۲۰۰ مگاپیکسل با اندازه سنسور ۱/۱.۲۲، لنز‌های ۸P و همچنین قابلیت تثبیت اپتیکال و سنسور دوم با دقت ۸ مگاپیکسل با زوایای دید فوق عریض، با سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی پیکسل و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی ارائه شود.

نسخه اصلی این سری با قیمت پایه ۵۶۸ دلار در دسترس است در حالی که قیمت نسخه پرو در بازار چین از ۷۵۴ دلار شروع می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید