امکان خرید محصول در چت به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام اکنون به شما امکان می‌دهد در چت محصولاتی که قصد دارید از صفحات فروش آنلاین دریافت کنید را بخرید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اینستاگرام با یک به‌روزرسانی جدید منتشر شده است و این به شما امکان می‌دهد مستقیماً از چت‌های خود محصولات را بخرید. این ویژگی برای خرید از کسب و کار‌های کوچک واجد شرایط کار می‌کند که سفارشات شما را تایید، درخواست‌های پرداخت را ایجاد و همه پرداخت‌ها را در رابط چت دریافت می‌کند؛ بنابراین همه چیز در همان مکان یعنی قسمت چت‌های اینستاگرام اتفاق می‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ شرکت مادر اینستاگرام متا می‌گوید یک میلیارد نفر هر هفته به یک کسب‌وکار در برنامه‌های خود پیام رد و بدل می‌کنند. با توجه به این موضوع، اینستاگرام می‌خواهد تجربه تبادل شما با کسب‌وکار‌های مورد علاقه‌تان تا حد امکان یکپارچه باشد و به همین دلیل هم این ویژگی جدید متولد شد.

بیانیه مطبوعاتی رسمی یک سناریوی نظری را شرح می‌دهد که در آن شما به یک کوله پشتی علاقه‌مند هستید، با کسب و کار سازنده آن از طریق DM اینستاگرام تماس می‌گیرید، با کسب و کار در مورد سفارشی سازی‌ها چت می‌کنید و سپس وقتی راضی بودید سفارش خود را مستقیماً در چت قرار می‌دهید. سپس می‌توانید سؤالات بعدی خود را در همان چت از کسب‌وکار بپرسید و سفارش خود را نیز پیگیری کنید. برای تکمیل خرید می‌توانید از متا پی استفاده کنید.

اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید، می‌توانید از این ویژگی جدید برای گپ زدن با مشتریان در زمان واقعی برای پاسخ به سؤالات و تأیید جزئیات خرید، ایجاد یک درخواست پرداخت با توضیحات کالا و قیمت و سپس جمع‌آوری پرداخت‌های گفته شده استفاده کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید