خودروی سمند شماره گذاری نمی شود

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد با توجه به اعلام سازمان ملی استاندارد درباره خارج شدن خودروی سمند از مدار تولید، این گروه صنعتی در راستای اجرای تعهدات خود به مشتریان جلساتی با سازمان ملی استاندارد درباره اجرای این تعهدات برگزار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برخی کاربران  عنوان کردند که برای شماره‌گذاری خودروهای سمند و تیبا بعد از اینکه سازمان ملی استاندارد در ابتدای خرداد ماه سال جاری  اعلام کرد که این خودروها از فهرست تمدید اعتبار حذف شده‌اند با مشکل مواجهند و با وجود اینکه وجه خرید بطور کامل به خودروساز پرداخت شده و این خودروها فاکتور شده‌اند؛ اما پلاک نمی‌‌شوند. 

فارس نوشت؛ سازمان ملی استاندارد در اوایل خردادماه سال جاری اعلام کرد که خودروهای سمند، تیبا یک و تیبا دو به دلیل عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شد. 

بعد از اعلام این خبر توسط سازمان ملی استاندارد افرادی که از قبل از طریق طرح‌های فروش خودروسازان اقدام به خرید این خودرو‌ها کرده بودند  برای شماره گذاری این خودروها با مشکل مواجه شد‌ه‌اند و به عبارتی خودروهای آنها پلاک نمی‌شود. 

با توجه به پیگیری خبرنگار ما از شرکت ایران خودرو در رابطه با موضوع فوق،  این شرکت خودروسازی اعلام کرد که با توجه به اعلام سازمان ملی استاندارد در خصوص خارج شدن خودروی سمند از مدار تولید، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای تعهدات خود به مشتریان و سازمان‌هایی چون تاکسیرانی، جلساتی با سازمان ملی استاندارد در مورد اجرای این تعهدات برگزار کرده است. 

تعداد تعهدات سمند محدود بوده و خودروها تولید شده و آماده واگذاری است که عمدتا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری است. 

در حال حاضر پیگیری‌های مستمر در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر خودروهای سمند تحویل مشتریان محترم شود. 

پس از انجام کامل تعهدات خط تولید سمند به طور کامل متوقف می‌شود و این محصول دیگر تولید نخواهد شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید