فهرست گوشی‌هایی که از به روز رسانی‌های شیائومی خارج شدند+ عکس

دو گوشی دیگر شیائومی از فهرست به روز رسانی‌ها و ارتقای نرم افزار این شرکت خارج شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به تازگی شیائومی فهرست بزرگی از دستگاه‌هایی را منتشر کرده که دیگر به روزرسانی نمی‌شوند. این فهرست شامل ترکیبی از گوشی‌های هوشمند Mi و Redmi است که توسط مرکز امنیتی شیائومی ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ به گزارش سایت gizmochina؛ شیائومی Mi ۹ و Mi Play جدیدترین دستگاه‌هایی هستند که در این فهرست قرار گرفته‌اند. گفته شده، هنگام عرضه این دو تلفن هوشمند  در میان کاربران بسیار محبوب بودند.گفتنی است که هنوز چند به روز رسانی حیاتی برای دو گوشی مذکور در دسترس کاربران خواهد بود، اما به زودی دریافت به روز رسانی‌های عمومی و وصله‌های امنیتی  در این تلفن‌های هوشمند متوقف می‌شوند. به گفته محققان تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند موجود در این فهرست عموما در برابر هک‌ها و تهدیدات آنلاین آسیب پذیرتر می‌شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت شیائومی، مانند سایر برند‌های بزرگ، طول عمر محدودی از به روز رسانی و ارتقاء نرم افزار را برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد. همانطور که یک مجموعه زیر چکش می‌افتد، محصولات جدید و بهبود یافته ظاهر می‌شوند تا خلاء را پر کنند.  فهرست EOS اکنون شامل ۴۱ گوشی هوشمند Mi و ۲۹ گوشی هوشمند Redmi است که در مجموع تاکنون ۷۰ دستگاه را شامل می‌شود. در ادامه مطلب  می‌توانید این  فهرست را مشاهده کنید.

15889727_423

15889728_691

دیدگاه تان را بنویسید