برچسب شناسایی ربات ها در توئیتر

برچسب اتوماتیک شناسایی ربات ها به کاربران امکان می‌ دهد تا ربات‌ ها را از هم راحت‌ تر تفکیک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، توئیتر ویژگی جدیدی را راه‌ اندازی کرده که به صاحبان حساب ‌های خودکار اجازه می‌دهد یک برچسب ویژه به پروفایل خود اضافه کنند تا به دیگران نشان دهد که ربات هستند.

به گزارش سایت digitaltrends؛  توئیتر از ماه سپتامبر این ویژگی جدید را آزمایش کرده و  آن را در هفته جاری به تمام کاربران عرضه می‌کند. سخنگوی این شبکه اجتماعی گفت که هدف از ایجاد برچسب اتوماتیک شناسایی ربات، کمک به افراد در دسته‌ بندی ربات‌های خوب از ربات‌های بد است.

ربات‌های خوب و ربات‌های بد در توئیتر وجود دارند. این ربات‌ها ممکن است به‌ روز رسانی‌های آب‌وهوا یا اخبار فوری را ارائه دهند. آن‌ها همچنین ممکن است چیز‌های سرگرم کننده‌ای مانند Emoji Aquarium داشته باشند یا نکات مفیدی را به کاربران عرضه کنند.

از سوی دیگر، ربات‌های بد، آن‌هایی هستند که در حالی که سعی می‌کنند مکالمات را به سمتی خاص هدایت کنند، احتمالاً به دلایل تجاری یا سیاسی، برای فریبکاری کاربران به این پلتفرم می‌ایند. بعید است که برچسب جدید را در کنار ربات‌هایی مانند این ببینید، اما اگر وجود داشته باشد، به سرعت متوجه خواهید شد که جعلی است. توئیتر تدابیری را با هدف از بین بردن ربات‌های که قوانین آن را نقض می‌کنند، در نظر گرفته  است.

 

دیدگاه تان را بنویسید