دوربین کانن با امکان فیلمبرداری و عکاسی همزمان

کانن در تلاش است تا دو قابلیت فیلمبرداری و عکاسی در سطوح بالا را در یک دوربین حدودا ۵ هزار دلاری جدید ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این روز‌ها تقریباً همه دوربین‌ها دارای قابلیت ضبط ویدیو هستند و دوربین‌های سطح بالاتر از وضوح تصویر ۴K در ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. با این حال، در بیشتر موارد، بسیاری از این دوربین‌ها با در نظر گرفتن عکاسی طراحی شده اند، به این معنی که اگر فیلمبرداران بخواهند بیشترین بهره را از کیفیت فیلم های خود ببرند، احتمالاً به یک دوربین فیلمبرداری اختصاصی نیاز خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ به گزارش ubergizmo، با این حال، به نظر می‌رسد که کانن در تلاش است تا این فرآیند را ساده کند، زیرا این شرکت دوربین EOS RC را معرفی کرده است. این دوربین، یک دوربین بدون آینه فول فریم است که ویژگی‌ها و عملکرد یک دوربین فیلمبرداری را با دوربین عکاسی ترکیب می‌کند، به این معنی که می‎توانید بهترین‌ها را از هر دو مورد دریافت کنید.

جزئیاتی از قابلیت‌های این دوربین

این دوربین دارای سنسور ۴۵ مگاپیکسلی CMOS با فوکوس خودکار دو پیکسلی است و همچنین می‌تواند ویدیو‌هایی تا ۸K با وضوح و ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین یک سیستم خنک کننده فعال در دوربین تعبیه شده است تا از گرم شدن بیش از حد آن هنگام فیلمبرداری جلوگیری کند.

باید اشاره کرد که این دوربین از Canon's Cinema Raw Light، فرمت‌های HLG یا PQ، کدک XF-AVC و گامای Canon's Log ۳ پشتیبانی می‌شود. همانطور که گفته شد، با توجه به اینکه این ویژگی عملکرد دو قابلیت عکاسی و فیلمبرداری را در یک دوربین ترکیب می‌کند، ارزان نخواهد بود. انتظار می‌رود Canon EOS RC در ماه مارس آینده برای خرید در دسترس قرار گیرد و قیمت آن ۴۴۹۹ دلار باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید