تاریخ عرضه جهانی هوآوی P۵۰ پرو مشخص شد

شرکت هوآوی اعلام کرد که جدیدترین پرچمداران خود یعنی P۵۰ پرو و P۵۰ پاکت را به زودی عرضه می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ماه جولای گذشته بود که هوآوی از گوشی‌های P۵۰ و P۵۰ Pro رونمایی و در ماه دسامبر نیز گوشی هوشمند تاشو P۵۰ پاکت را معرفی کرد.

براساس گزارش جی اس ام آرنا، این گوشی‌ها در حال حاضر فقط در چین در دسترس هستند، اما دو مدل P۵۰ پرو و پاکت هفته آینده و در تاریخ ۱۲ ژانویه اولین عرضه جهانی خود را خواهند داشت. این افشاگری از یکی از شعبه‌های هوآوی در مالزی صورت گرفته که چند تیزر تبلیغاتی نیز در حساب توئیتر خود منتشر کرده است. این ویدئو‌ها عرضه بین المللی P۵۰ Pro و P۵۰ Pocket در ۱۲ ژانویه را تایید می‌کند.

هوآوی مالزی هر دو گوشی هوشمند را در سایت رسمی خود فهرست کرده و مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را که مطابق با همتایان چینی خود است، ذکر کرده است. با این حال، P۵۰ پرو به جای Kirin ۹۰۰۰ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و P۵۰ پاکت به جای هارمونی‌OS، از رابط کاربری EMUI ۱۲ بهره می‌برد.

هوآوی اشاره نکرده است که گوشی P۵۰ پرو از کدام سیستم‌عامل استفاده می‌کند، اما تجربه نشان می‌دهد که این گوشی هم از رابط کاربری EMUI ۱۲ استفاده کند. P۵۰ پرو و P۵۰ پاکت در یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در مالزی عرضه خواهند شد. نسخه پریمیوم گوشی P۵۰ Pocket با مشخصات رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

15443046_494

دیدگاه تان را بنویسید