معرفی هایما S۵ با گیربکس شش سرعته اتوماتیک+ مشخصات و عکس

مدیر برند محصولات هایما، با بیان این‌که هایما S۵ جدید مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک (۶AT)، به زودی به بازار عرضه خواهد شد، مهم‌ترین تغییرات این محصول را‌ ارتقای قوای محرکه و گیربکس دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با توجه به عرضه هایما S5 با موتور توربوشارژ 1.5 لیتر و استقبال مشتریان، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت تا در نسخه جدیدی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی های روز گامی به منظور پاسخ گویی به خواست مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها برداشته شود و بهبودهایی در این خودرو ایجاد کند.

در این نسخه جدید با توجه به سازگاری بهتر گیربکس های AT با شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور، گیربکس CVT به گیربکس AT6(اتوماتیک شش سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش صندلی ها و رودری ها به اجرا در آورده است.

این خودرو از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوتی با هایما S5 توربو شارژ ندارد.

file_43878

هایما S5 توربو شارژ، خودرویی کراس اوور در کلاس ابعادی C است که با بهره گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه ای با شکوه، دوست داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان شرکت هایما را به رخ می کشد.

محصول هایما S5 با گیربکس AT6 با برخورداری از زیبایی، ایمنی و تجهیزات مناسب، همانند هایما S5 دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بیش از پیش می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

در ادامه و در جدول زیر مشخصات فنی و سطح تجهیزات هایما اس 5 توربو شارژ و هایما S5 توربوشارژ AT6 را با یکدیگر مرور می کنیم:

file_43879

 هایما S۵ با گیربکس شش سرعته اتوماتیک

دیدگاه تان را بنویسید