رونمایی از سامسونگ گلکسی A۰۳ با طراحی جدید

شرکت سامسونگ بدون اعلام قبلی، از گوشی گوشمند جدید خود به نام گلکسی A ۰۳ رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از mysmartprice، سامسونگ به طور رسمی یک گوشی هوشمند جدید از سری A را با نام سامسونگ گلکسی A۰۳ معرفی کرد. این شرکت هنوز جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه را فاش نکرده، اما این تولید کننده کره ای، تمام مشخصات گلکسی A۰۳ را از طریق یک اینفوگرافیک به صورت کامل اعلام کرده است.

در مورد مشخصات این دستگاه جدید، باید بگوییم که این گوشی هوشمند ویژگی‌هایی مشابه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی A۰۲ ارائه می‌دهد، اما دوربین‌های آن بهبود نسبی پیدا کرده اند. گلکسی A۰۳ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ بهره می‌برد. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای نامعلوم با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه‌ای است که از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

جزیئات بیشتر از محصول جدید سامسونگ

اگر بخواهیم به جزئیات در مورد مشخصات گلکسی A۰۳ اشاره کنیم، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح HD+ است. پنل نمایشگر دارای یک بریدگی به شکل قطره آب است که دوربین سلفی در انجا قرار دارد. این گوشی هوشمند در سه پیکربندی رم و فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که شامل مدل «۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی»، «۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی» و مدل «۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی» می‌شود.

A۰۳ دارای یک دوربین دوگانه در پشت خود است. ماژول دوربین دوگانه پشتی شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ می‌شود. در کنار این سنسور ۴۸ مگاپیکسلی یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی که دارای دیافراگم f/۲.۴ است به آن متصل می‌شود. در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ تعبیه شده است.

این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است و در حال حاضر اعلام نشده که آیا این گوشی از شارژ سریع برخوردار است یا خیر. گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. می‌توان انتظار داشت که گلکسی A۰۳ تا پایان سال جاری در بازار‌های منتخب به فروش برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید