معرفی سری جدید گوشی Honor؛ مدل آنر ۶۰

طرح پشتی، سری جدید تلفن همراه آنر با الگو گرفتن از آسمان طراحی و توسط بازیگر چینی تبلیغ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از gizmochina، شرکت Honor، سری گوشی‌های هوشمند Honor ۶۰ را در تاریخ ۱ دسامبر در چین عرضه خواهد کرد. سازنده چینی قبل از عرضه این مدل جدید، پوستری را برای نشان دادن، طراحی پشتی آن منتشر کرده است. در پوستر این نوع گوشی، مدل و بازیگر چینی، به نام گونگ جون را می‌توان دید که گوشی Honor ۶۰ را در دست گرفته و آن را به نوعی تبلیغ می‌کند.

قسمت پشتی این تلفن همراه آبی رنگ می‌باشد و با عناصر آسمانی تزیین شده است همچنین در قسمت بالایی سمت چپ این تلفن همراه یک قاب دوربین به شکل بیضی قرار دارد که دو لنز دوربین با اندازه بزرگ را در خود جای داده است و لنزی شبیه به  یک دوربین کوچک در بین آن‌ها قرار دارد.

هنوز مشخصات سری آنر ۶۰ به طور کامل افشا نشده است. گزارش‌های مربوط به این خط تولید نشان می‌دهد که این سری جدید تلفن همراه، شامل سه مدل  Honor ۶۰، Honor ۶۰ Pro و Honor ۶۰ SE است. به نظر می‌رسد که این مدل‌های جدید با گوشی‌های ۷ OPPO Reno، Reno۷ Pro و Reno۷ SE رقابت خواهند کرد. آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی وارد بازار خواهند شد.

گفته می‌شود که شرکت Honor در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید مدل Honor X۳۰ است. احتمال می‌رود این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش پانچ، تراشه ۶۹۵ و دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. همچنین شایعه شده است که این شرکت قصد دارد، دو گوشی جدید مدل تاشو را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در بازار عرضه خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید