خودروهای تسلا بدون پورت یو اس بی تحویل می شوند

برخی از مشتریان تسلا متوجه شده اند خودروهای مدل ۳ و مدل Y که به تازگی خریده اند، پورتUSB ندارند. تسلا دلیل این امر را به مشتریانش کمبود تراشه اعلام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ورج، البته این مشکل تا ۱۱ نوامبر آشکار نشده بود و مالکان خودروهای مدل ۳ و مدلY جدید به آن اشاره کرده‌اند. برخی از خریداران در وب سایت ردیت به این چالش اشاره کرده‌اند. به گفته آنها پورت‌های USB-C که در وسط کنسول و صندلی‌های پشتی قرار دارند، در خودروهای تحویل شده به آنها وجود ندارند.

علاوه بر آن خریداران ادعا می‌کنند تسلا به آنها اعلام نکرده خودروها پورت USBندارند. برخی از خریداران پس از مشاهده گزارش‌های مشابه یا دریافت خودرو متوجه حذف پورت‌ها نشده بودند.

کاربرانی که در این باره با تسلا تماس گرفتند، می‌گویند پورت‌ها در دسامبر امسال عرضه می‌شوند و مالکان با تعیین وقت می‌توانند آنها را در خودروهایشان نصب کنند. اما ضمانتی وجود ندارد این قطعات در زمان گفته شده، موجود باشند.

کمبود جهانی تراشه به صنایع مختلف فشارهایی وارد کرده و خودروسازی نیز از این مشکل مستثنی نبوده است. چندی قبل نیز در خبری اعلام شد برخی از مدل‌های جدید خودروی BMW با نمایشگر لمسی عرضه نمی‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید