کلاغ‌ها پروژه گوگل را متوقف کردند+ویدیو

اقدام کلاغ‌ها در ربودن بسته‌هایی که از طریق پهپاد به مشتریان ارسال می‌شود گوگل را بر آن داشت تا این پروژه آزمایشی را متوقف کند.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، به نقل از‌ «ای‌بی‌سی نیوز استرالیا»، شرکت «Wing» که یکی از شرکت‌های فعال در رساندن محموله‌ها به مشتریان است اعلام کرد، پروژه‌اش را مبنی بر رساندن بسته به مشتریان از طریق هوا در استرالیا به حالت تعلیق درآورده است.

اعتماد آنلاین نوشت؛ این شرکت که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آلفابت متعلق به شرکت گوگل است اعلام کرد، پروژه انتقال بسته به منازل مشتریانش را که به شکل پایلوت در کانبرای استرالیا از طریق پهپاد انجام می‌داده به دلیل رفتار تهاجمی چند کلاغ‌ که اقدام به ربودن بسته از پهپادها و تخریب آنها می‌کنند متوقف کرده است.

این شرکت تا زمان تکمیل تحقیقات مشاوره‌ای با شماری از رفتارشناسان حیوانات کار را متوقف می‌کند تا هم مشکلی برای زندگی طبیعی حیوانات به وجود نیاید و هم بتواند این پروژه خود را به سرانجام برساند.

یکی از دانشمندان متخصص در امور پرندگان توضیح می‌دهد: حمله کلاغ به پهپاد رفتار جدیدی است که فعلاً در یکی از محله‌های کانبرا مشاهده شده است.

گفتنی است شرکت Wing از سال ۲۰۱۹ پروژه خود را در کانبرا آزمایش می‌کند، اما ظاهراً با توجه به شرایط کرونایی و افزایش درخواست انتقال بسته‌ها، میزان حرکت و به‌کارگیری پهپادها افزایش زیادی پیدا کرده است و این امر باعث شکل‌گیری این رفتار در میان یک یا چند کلاغ در منطقه خاصی از شهر شده است.

حجم ویدیو: 1.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید