شماره مدل‌های سری Galaxy S۲۲ سامسونگ فاش شد!

شماره مدل‌ گوشی های سری Galaxy S۲۲ سامسونگ توسط SamMobile لو رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از فون آرنا، اگرچه انتشار نسخه گلکسی S۲۲ بسیار دور به نظر می‌رسد، اما شایعات و نشت اطلاعات درباه این گوشی در سایت‌های مرجع ظاهر شده اند. مثلا اکنون، منابع SamMobile شماره مدل‌هایی را گزارش داده اند که گفته می‌شود برای سری Galaxy S۲۲ سامسونگ است.

به نظر می‌رسد Galaxy S۲۲ در دست ساخت است

منابع SamMobile شماره مدل‌های سری S۲۲ را فاش کرده اند. اما نکته این است که، نام تلفن‌ها در این مرحله آزمایشی بوده و قطعی نیستند.

گفته می‌شود که Galaxy S۲۲ دارای شماره مدل SM-S۹۰۱x و مدل S۲۲+ SM-S۹۰۶x است و گزارش می‌شود مدل Ultra شماره مدل SM-S۹۰۸x را به همراه خواهد داشت.

سری شماره‌های مدل SM-G۹xx برای اولین بار با Galaxy S۵ به کار رفتند که به صورت SM-G۹۰۰x ظاهر می‌شدند. از آن زمان، این تعداد با پرچمداران جدید پیشرفت کردند و اکنون، با سری S۲۱، این شناسه به SM-G۹۹۱x، SM-G۹۹۶x و SM-G۹۹۸x رسید.

شماره مدل‌های سری Galaxy S۲۲ سامسونگ لو رفت

با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است که برای مدل‌های سری S۲۲ به سراغ SM-G۱۰۰۰x نرود. به نظر می‌رسد این شرکت G را بعد از خط تیره کنار گذاشته و یک S تغییر را جایگزین آن کرده است و کار را با ۹xx به عنوان شماره شروع می‌کند.

گزارش شده است، این سه شماره مدل نشان می‌دهد مدل‌های S۲۲ از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کنند، چیزی که در این مرحله از پرچمداران سامسونگ قطعا انتظار می‌رود. با این حال، منابع هیچ گونه مشخصات دیگری در مورد این تلفن‌ها اعلام نکردند.

قبلا شایعاتی شنیده ایم که دوربین S۲۲ Ultra به سنسور Olympus ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و این گوشی هوشمند با پشتیبانی احتمالی از S Pen و احتمالاً بهره گیری از پردازنده پرچمدار نسل بعدی ۴ نانومتری (Snapdragon یا Exynos) ارتقا خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود از این گوشی‌ها در ژانویه سال آینده رونمایی شوند.

دیدگاه تان را بنویسید