جزییات اینستاگرام جدید/ فیسبوک برای کودکان اینستاگرام می سازد

اینستاگرام به کاربرانی که زیر ۱۳ سال سن دارند اجازه داشتن اکانت این شبکه اجتماعی را نمی‌دهد. حالا فیسبوک اعلام کرده روی یک نسخه کودکانه اینستاگرام کار می‌کند تا کودکان نیز در فضایی امن به این شبکه بپیوندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فیسبوک اعلام کرد قصد دارد یک نسخه کودکانه از اینستاگرام را بسازد.

منابع خبری می‌گویند ارگان داخلی فیسبوک اعلام کرده این شرکت قصد دارد یک نسخه اینستاگرام مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال معرفی کند تا کودکان نیز بتوانند با کنترل پدرومادرشان وارد اینستاگرام شده و از سوی دیگر، از تصاویر و محتوای نامناسب در امان باشند.

اینستاگرام به کاربرانی که زیر ۱۳ سال سن دارند اجازه داشتن اکانت این شبکه اجتماعی را نمی‌دهد. حالا فیسبوک اعلام کرده روی یک نسخه کودکانه اینستاگرام کار می‌کند تا کودکان نیز در فضایی امن به این شبکه بپیوندند. گفته شده اینستاگرام کودکان شبیه Messenger Kids است که کودکان بین ۶ تا ۱۳ سال را  پوشش می‌دهد.

فیسبوک گفته با تقاضای بیش از اندازه والدین مواجه است که می‌خواهند کودکانشان با دوستان خود در اینستاگرام ارتباط داشته باشند چرا که شرایط آموزش آنلاین در شرایط کرونایی آنها را از دوستانشان دور کرده است.

تشخیص اینکه چه کاربری زیر ۱۳ سال سن دارد از چالش‌های هوش مصنوعی اینستاگرام خواهد بود. از سوی دیگر آزار آنلاین از اصلی‌ترین چالش‌های هر شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید