انتخاب رنگ مو با "گوگل لنز"

شرکت "اورئال"(L'Oréal) برنامه جدیدی ساخته است که به مشتریان اجازه می‌دهد رنگ‌های موی مختلف را قبل از استفاده، با فناوری "گوگل لنز" بر روی موهای خود ببینند و رنگ دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رنگ کردن مو روش جالبی برای تغییر و تنوع در چهره است، اما شما هرگز قبل از رنگ کردن موی خود نمی‌دانید که نتیجه نهایی چه خواهد بود.

اکنون شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی "L'Oréal" با شرکت "گوگل لنز" همکاری کرده است تا روشی سریع برای امتحان کردن رنگ مو به صورت مجازی ارائه دهد.

بدین صورت اگر فرد بین انتخاب دو رنگ مو مانده باشد و می‌خواهد ببیند کدام رنگ مو برایش مناسب است، کافی است تا برنامه "لنز" را به کار بگیرد. این برنامه، رنگ خاصی که فرد به دنبالش است را روی موی وی نشان می‌دهد تا کاربر بداند در صورت استفاده از این رنگ مو به چه شکلی درمی‌آید.

این سرویس از امروز در ۵۰۰ فروشگاه "والمارت" در سراسر ایالات متحده در دسترس است. این روش آزمایش مجازی توسط شرکت فناوری زیبایی "مدیفیس"(Modiface) ساخته شده است که شرکت "L'Oréal" سال گذشته آن را خریداری کرده است.

"گوگل لنز" یک فناوری تشخیص تصویر است که توسط گوگل به منظور ایجاد اطلاعات مرتبط با اشیاء با استفاده از تجزیه و تحلیل بصری مبتنی بر شبکه عصبی طراحی شده است. این فناوری اولین بار در رویداد سالیانه گوگل در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و ابتدا به عنوان یک برنامه مستقل ارائه شد، اما بعداً در برنامه دوربین استاندارد اندروید جا گرفت.

این اولین باری است که "گوگل لنز" در صنعت زیبایی، خدمتی را ارائه می‌دهد، زیرا تاکنون تنها در صنعت غذا، ترجمه و اکتشافات هنری مورد استفاده قرار گرفته بود.

محتوای زیبایی مجازی یک زمینه در حال رشد است و می‌توان از سرویس "AR Beauty" یوتیوب نام برد که به کاربران امکان می‌دهد رژ لب‌های مختلف را امتحان کنند یا سرویس "Target's AR" که امکان دیدن آرایش‌های مختلف روی صورت کاربر را فراهم می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید