مسئول کمیته امورجوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی از رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خواست که برنامه های خود در راستای سی و یکمین بزرگداشت امام خمینی را اعلام کنند.

مسئول کمیته امورجوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور از آنها خواست که برنامه های خود در راستای سی و یکمین بزرگداشت امام خمینی را اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) سید احمد حسینی در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور نوشت: بی شک نقش دانشگاه ها و مراکز آموزشی وتحقیقاتی در بزرگداشت وتبیین وترویج افکارو اندیشه های امام عظیم الشان راحل بیش از همه سازمان ها ونهادهاست، گرچه انجام این وظیفه الهی، انسانی و قانونی، برای همه ایام سال یک وظیفه مستمر و دائمی است، اما ایام سالگرد آن حکیم فرزانه فرصت مغتنمی است که فعالیت های مجموعه ارکان کشور وتشکل های مردمی بیش از پیش متجلی گردد.

مسئول کمیته امورجوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام ضمن تشکر از مسئولین سازمان ها و نهادهای دولتی و درمانی در خصوص مقابله با کرونا، افزود: از آنجا که امکان برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت امام خمینی(س) در تهران و درحرم مطهر ایشان و نیز دراقصی نقاط کشور به صورت حضوری میسر نیست، شایسته است این وظیفه الهی، انسانی و قانونی با استفاده از امکانات فضای مجازی و با برنامه ریزی مناسب، در ایام بزرگداشت ایشان و در طول سال تداوم داشته باشد.

وی تأکید کرد: بی تردید تبیین افکار واندیشه های آن مرد همواره جاودان با استفاده از آثار گرانبار ایشان ونیز انعکاس دیدگاه ها و نظرات  استادان و فرهیختگان در بین دانشجویان و جوانان وتشویق و ترغیب استادان و دانشجویان برای انجام تحقیقات در قالب پایان نامه و یا موضوعات تحقیقاتی دیگر حول افکار امام، می تواند از جمله این برنامه  ها باشد؛ که هم در شرایط فعلی با امکانات فضای مجازی امکان انجام آنها است و هم درشرایط عادی نیز می توان پیگیری و اجرا نمود.

در پایان این نامه خطاب به رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی آمده است: مستدعی است اهم برنامه  های خود را برای این کمیته درستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) اعلام فرمائید. بی شک اهتمام شما و سایر مسئولان محترم در این اقدام الهی به عنوان سند افتخاری در کارنامه خدمات شما  برای همیشه باقی خواهد ماند و روح شهیدان والامقام را نیز شاد و مسرور خواهد نمود.

 

*مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) امسال در حرم مطهر ایشان برگزار نمی‌شود

 

*دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.