به گزارش ایرنا مرتضی ذوالفقاری که روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به اتفاق کارشناسان این اداره در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان حضور یافت در نشست با خبرنگاران و کارکنان ایرنا اظهار داشت: خبرنگاران با انتشار اخبار و اطلاع رسانی به موقع زمینه آگاهی بخشی را در تمام زمان ها فراهم می کنند که این مهم موجب بالندگی مردم جامعه می شود.
وی ادامه داد: اصحاب قلم و رسانه می توانند سازمان دامپزشکی به عنوان خط مقدم حفظ سلامت جامعه را در تحقق اهداف عالیه نظیر توسعه پایدار و تامین سلامت غذایی یاری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع رسانی به موقع و صحیح خبرنگاران در مواجهه با خطرات احتمالی و بیماری ها می تواند از شیوع آنها پیشگیری و نجات دهنده جامعه باشد.
ذوالفقاری با قدردانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از آنجایی که یکی از مهمترین راههای کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام افزایش معلومات افراد جامعه از خطرات احتمالی است خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکنون به عنوان بازوی توانمند این سازمان، رسالت خویش را در تحقق اهداف دامپزشکی در استان به بهترین نحو انجام داده است.
وی تاکید کرد: امروز مشاهده می شود اقشار مختلف جامعه با اعتماد به خبرگزاری جمهوری اسلامی مطالب منتشر شده در آن را به عنوان منبع موثق و قابل اعتماد مورد توجه قرار می دهند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.