دکتر فریبرز راشدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم ها به منظور بررسی خسارت های وارده احتمالی به منطقه زلزله زده اعزام شدند.
به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکنون خسارتی از زمین لرزه ساعت هشت و 33 دقیقه و 32 ثانیه امروز /شنبه/ در حوالی زاهدان مرکز این استان گزارش نشده است.
عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: این زمین لرزه با قدرت 4،9 ریشتر در 79 کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در عمق 11 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.
وی افزود: بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در فاصله 82 کیلومتری نصرت‌ آباد و 89 کیلومتری سفیدآبه سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون گزارشی از بروز خسارات مالی و جانی احتمالی ارائه نشده است.
شهنوازی گفت: تیم های برآورد خسارات برای بررسی دقیق به محل وقوع زلزله اعزام شدند و در صورت دریافت اطلاعات جدید مجددا اطلاع رسانی لازم انجام می شود.
به گزارش ایرنا شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.