حیدر میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کنارک به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن 30 هزار و 700 لیتر سوخت از نوع گازوئیل مشکوک به قاچاق کشف کردند.
وی ادامه داد: در همین راستا با دستگیری متهم و توقیف خودرو پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار ارجاع شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه رسیدگی کننده به دلیل جعلی بودن بارنامه و اقرار متهم، اتهام انتسابی را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به میزان 920 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
وی خاطر نشان کرد: تفاوت قیمت سوخت در 2 سوی مرز و نیاز کشورهای همسایه در مرز شرقی به این کالای با ارزش موجب افزایش سودجویی ها و خروج این نعمت الهی به صورت غیر قانونی از کشور شده است.
میرزایی افزود: همچنین باید به این نکته توجه شود که کمبود کارخانجات تولیدی و کاهش شغل پایدار آن هم در جوان ترین استان کشور از موجبات افزایش شغل های کاذب در سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا، شهرستان کنارک حدود با بیش از 11 هزار کیلومتر وسعت در 635 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.