به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اظهار داشت: رابطه ما مسلمانان با 2 سرمایه بی بدیل و بی نظیر الهی یعنی قرآن و اهل بیت(ع) نباید فقط در قالب توسل باشد بلکه باید به آنان تمسک جست.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: توسل یکی از سوژه های سنگین دعوای موجود در عالم اسلام است که با تفکر وهابیت شرک محسوب می شود اما در تفکر غیر وهابیت یک وظیفه است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: توسل به اهل بیت(ع) و بزرگان یک حرکت مقطعی محسوب می شود که برای رفع نیاز انجام می شود اما تمسک یک امر دائمی و همیشگی است و به هیچ وجه احساس بی نیازی نسبت به آن در انسان به وجود نخواهد آمد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: تمسک به اهل بیت (ع)وظیفه ای است که پیامبر اعظم(ص) بارها بر آن تاکید کرده اند.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: مسلمانان هیچ گاه از قرآن و عترت بی نیاز نیستند و اگر لحظه ای احساس فاصله و بی نیازی به این 2 سرمایه بی بدیل به وجود آید، آن لحظه زمان انحراف، ضلالت و زمان تغییر از صراط مستقیم است.
به گزارش ایرنا چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی به میزبانی سیستان و بلوچستان امروز /شنبه/ به کار خود پایان داد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
در بخش پوستر فرهود مقدم و مصطفی برجی از استان قم و الهام نصیری از استان البرز به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و آثار زهره محمدی معین از اصفهان، علیرضا معظمی گودرزی از لرستان و علیرضا بیت اللهی از کرمان در این بخش شایسته تقدیر اعلام شد.
در بخش آرم و نشانه نیز مهدیه سنگدل نظامی از سیستان و بلوچستان، حسین چمن خواه از قم و سمانه بزرگ زاده از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و از آثار محمدحسن افشاری از سیستان و بلوچستان و بهروز بردبار از زنجان تقدیر شد.
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با حضور هنرمندان کشوری و استانی روز شنبه در تالار اشراق زاهدان برگزار شد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.