به گزارش ایرنا محمد راستاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در چابهار اظهار داشت: پس از تکمیل فاز نخست بندر شهید بهشتی و استقبال خوب سرمایه گذاران شاهد رشد و توسعه حمل و نقل در چابهار هستیم.
وی افزود: اجرای طرح های سرمایه گذاری در توسعه و آبادانی بندر چابهار و سیستان و بلوچستان نقش بسزایی دارد.
راستاد اظهار داشت: در سالجاری شاهد رشد 27 درصدی در فعالیت های بندری چابهار نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
وی ادامه داد: درآمد بنادر سراسر کشور در سالجاری به 2 هزار و 600 میلیارد تومان خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به امضای چهار طرح سرمایه گذاری در چابهار اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی با رقم 184 میلیارد تومان در بندر چابهار جای خوشحالی است.
وی ادامه داد: بندر چابهار برای صادرات و واردات کشورهای همجوار نظیر هند و افغانستان بسیار مفید است و می تواند موجب رونق این کشورها شود.
به گزارش ایرنا، چهار قرارداد سرمایه گذاری امروز/پنجشنبه/ با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی، شماری از مدیران محلی و فعالان اقتصادی در بندر چابهار به امضا رسید.
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مقامات محلی و استانی به منظور شرکت در مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری، کلنگ زنی و افتتاح طرح های سرمایه گذاری به بندر چابهار سفر کرده اند.
معاونان وزیر راه و شهرسازی و تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان این وزارتخانه چهارشنبه شب در فرودگاه کنارک مورد استقبال سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.