بهروز آقایی روز پنجشنبه در حاشیه امضای این تفاهم نامه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظرفیت این مینی پالایشگاه 14 هزار بشکه بنزین، گازوئیل و مازوت در روز است.
وی با قدردانی از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت اقتصادی و اجرای طرح های اشتغالزایی در بندر چابهار افزود: سازمان بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی استقبال می کند.
آقایی بیان کرد: چابهار بزودی قطب تجارت در منطقه خواهد شد و حمل و نقل و تجارت بسیاری از مشکلات سیستان و بلوچستان را مرتفع می کند.
به گزارش ایرنا، علاوه بر امضای این تفاهم نامه، چهار قرارداد سرمایه گذاری به ارزش حدود 184 میلیارد تومان در زمینه ساخت مخازن فرآورده های نفتی، جمع آوری مواد زائد کشتی ها، ساخت مخازن نگهداری LPGو ساخت انبار چند منظوره به امضا رسید.
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مقامات محلی و استانی به منظور شرکت در مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری، کلنگ زنی و افتتاح طرح های سرمایه گذاری به بندر چابهار سفر کردند.
معاونان وزیر راه و شهرسازی و تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان این وزارتخانه چهارشنبه شب در فرودگاه کنارک مورد استقبال سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.