کورش بالادست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح های عمرانی و خدمات شهری توسط شهرداری زاهدان با هدف رفاه شهروندان و آبادانی شهر انجام می شود.
وی افزود: از نگاه توسعه محور و رشد صنایع و زیرساخت های سیستان و بلوچستان استقبال می کنیم و در تلاش هستیم با تامین سوخت طرح های عمرانی شهرداری زاهدان در مسیر توسعه منطقه گام برداریم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع طبیعی و سوخت، نیاز به فرهنگ سازی برای صرفه جویی و مدیریت مصرف سوخت وجود دارد.
بالادست ادامه داد: ایجاد هماهنگی میان سازمان ها در زمینه انجام طرح های شهری به صرفه جویی و تامین سوخت مصرف کننده واقعی کمک می کند.
وی وضعیت ذخیره سازی سوخت در انبارهای نفت منطقه زاهدان را مطلوب دانست و گفت: با توجه به افزایش مصرف بنزین و نفتگاز در ماه های اخیر، ارسال سوخت به مجاری عرضه در برخی از موارد بیش از سهمیه بوده تا وقفه ای در عملیات جایگاه رخ ندهد.
به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستانهای جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر ، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.
3042**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.