حجت الاسلام مهدی پودینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی، جشن های زیر سایه خورشید و برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: همچنین در این ایام 170 نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت سیستان و بلوچستان به حرم حضرت معصومه(س) اعزام می شوند.
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: امسال مردم این استان برای دومین سال متوالی میزبان کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) هستند.
وی افزود: مراسم استقبال از پرچم حضرت معصومه(ع) عصر امروز شنبه در مسجد امام رضا(ع) زاهدان برگزار می شود.
پودینه از برگزاری طرح نذر شادی در دهه کرامت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح جمع آوری کمک های نقدی مردم نیست بلکه شریک کردن افراد برای گرامیداشت هر چه باشکوه تر این ایام با ارائه خدمات است.
وی خاطر نشان کرد: فعال سازی ظرفیت ها و تشکل های مردمی و گسترش حوزه نفوذ مردمی با رویکرد شبکه سازی فرهنگی برای ارتقای فرهنگی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف دهه کرامت است.
به گزارش ایرنا دهه کرامت دهه اول ماه ذی العقده با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) به پایان می رسد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.