نایب رئیس شورای اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علاقمندیم استاندار سیستان و بلوچستان موفق شود، گفت: اگر استاندار می خواهد وضعیت استان بهبود یابد باید تحرک بیشتری میان مدیران استان ایجاد کند، انتخاب معاون سیاسی و فرماندار زاهدان آزمون مهمی برای استاندار است.

رضا باوفا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر می رسد روند توسعه سیستان و‌بلوچستان که در ۴ سال اول دولت روحانی شتاب خوبی داشت در این دوره کند شده است.البته این کندی در تمام استانها مشاهده می شود .

وی افزود: تغییر استانداران حق دولت و وزارت کشور است اما خروجی و نتیجه تغییرات برای مردم و فعالین سیاسی مهم هست ،ما مخالف تغییر استاندار سیستان و بلوچستان در آن مقطع بودیم چرا که برداشتمان این بود تغییری که با فشار نمایندگان و مخالفان دولت صورت بگیرد نتیجه خوشایندی برای مردم و حامیان دولت نخواهد داشت.

رضا باوفا عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت اذعان داشت:  وزیر کشور به دنبال تغییر استاندار بود اما به جای اینکه خودش تصمیم بگیرد فضای زیادی به نمایندگان مجلس داد و امروز همین مسئله به یکی از چالش های اساسی استاندار تبدیل شده است، نمایندگان مجلس خود را محق در تصمیم گیری برای انتصابات داخل استان به ویژه فرمانداری ها می دانند و همین باعث شده بسیاری از تصمیم گیری‌ها قفل شود.

 عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بیان داشت: ما از برنامه های استاندار اطلاع نداریم و به همین دلیل نمی توانیم ارزیابی جامعی از وضعیت داشته باشیم.

 آقای دانیال محبی دو گروه منتقد دارد، یک گروه منتقدان مغرض و یک گروه منتقدان دلسوز ؛ منتقدان مغرض که در ابتدای ورود ایشان به شدت خود را نزدیک کرده بودند صرفا بحث منافع شخصی و گرفتن پست و مسئولیت و جایگاه دارند، تا زمانی که به تامین منافع امیدوار بودند همراهی کردند اما وقتی استاندار به آنها باج نداد در مقابلش قرار گرفته اند و از ناجوانمردانه ترین و غیر منصفانه ترین روشها برای تخریب دریغ نکردند.

نایب رئیس شورای اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: منتقدان دلسوز اما دعوای پست و مسئولیت و منافع شخصی ندارند بلکه دغدغه استان را دارند.آنها تلاش می کنند منصفانه بررسی  کنند و منصفانه قضاوت کنند، انتقادهای سازنده می تواند استاندار را در رسیدن به موفقیت یاری کند.

وی افزود: ما در حزب اتحاد ملت رویکرد کلی مان نسبت به دولت « حمایت همراه با مطالبه‌گری » است. همین رویکرد را هم نسبت به نمایندگان عالی دولت در استان داشته و داریم اینکه آقای دانیال محبی به تمامیت خواهان باج نداده است نکته بسیار مثبتی است اما ما از روند کلی انتصاباتی که تا امروز در استان انجام شده رضایت نداریم ولی امیدوارم در ادامه شاهد تصمیمات بهتر و قابل دفاعی باشیم.

 نایب رئیس شورای اصلاح طلبان سیستان و بلوچستان بیان داشت: جریانات سیاسی و حامی دولت باید در حد مقدورات برای موفقیت دولت در استان و کمک به او تلاش کنند، استاندار نیز باید انگیزه و ظرفیت لازم برای این همراهی را فراهم کند این همراهی یک جاده  یک طرفه نیست، نیاز به تعامل و همراهی دو طرفه دارد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.