به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر در زاهدان اظهار داشت: دوری از دشمنی و تفرقه مد نظر دشمنان اسلام در اولویت مردم سیستان و بلوچستان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید از مردم مرزدار این استان که همواره با صبوری مشکلات را پشت سر می گذارند و خط بطلان بر توطئه های دشمنان می زنند، قدردان بود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: امروز در حالی نماز عید فطر را جاری کردیم که مردم یمن زیر بمباران دشمنان قرار دارند و جنایت های فراوانی در جهان علیه مردم مسلمان در حال انجام است.
آیت الله سلیمانی ابراز امیدواری کرد بزودی تمام مشکلات امت اسلامی برطرف و صلح و صفا در میان مسلمانان برقرار شود.
امام جمعه زاهدان گفت: از خداوند متعال تقاضا داریم زمینه نابودی دشمنان و ریشه کنی مستکبران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و در کنار آن توفیق بیشتر برای دولتمردان و دلسوزان نظام برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان از همه دست اندرکاران در برقراری امنیت و ایجاد آرامش برای مردم در این ماه پربرکت قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا نماز عید فطر با حضور مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در عیدگاه های تمام شهرستان های این استان صبح امروز اقامه شد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.