معاون اداری و‌‌مالی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد زیادی برای اشتغال به کار و استخدام به قسمت های مختلف این اداره کل مراجعه می کنند.
سعید امیری افزود: متقاضیان اشتغال به کار در بندر چابهار برای سهولت در کارشان می توانند بدون مراجعه حضوری؛ به وب سایت اداره کل بنادر ودریانوردی سیستان وبلوچستان به آدرس https://chabaharport.pmo.ir وارد و ضمن ثبت درخواست اشتغال، فرم های مربوطه را تکمیل و با دریافت کد رهگیری بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: افراد با ثبت درخواست و ضمیمه کردن مدارک و مستندات تحصیلی و سوابق کاری جهت بررسی درخواست و معرفی به کار در شرکت های زیرمجموعه و فعال در بندر در اولویت بندی اشتغال قرار خواهند گرفت.
معاون اداری و‌ ‌مالی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلاری برای تکمیل و افتتاح فاز نخست بندر شهیدبهشتی چابهار اشاره کرد و افزود: هم اینک کشتی های بزرگ با بیش از 100 هزار تن ظرفیت امکان پهلوگیری دارند.
امیری ادامه داد: در مدت کوتاهی شاهد پیشرفت های قابل توجهی در زمینه ورود کشتی های مختلف و ورود بار گندم اهدایی کشور هند به افغانستان بوده ایم.
وی به تخفیف های خوب در بندر چابهار اشاره کرد و افزود: کشتی های خارجی متعلق به لاینرهای بین المللی در بندر شهید بهشتی چابهار 90 درصد تخفیف THC (هزینه تخلیه و بارگیری کانتینر ) به مدت سه ماه و میزان این تخفیف برای سه ماهه دوم 70 درصد و برای 6 ماه بعد 30 درصد است.
وی گفت: چنانچه حمل بار از سوی لاینرهای بین المللی تداوم پیدا کند، سازمان بنادر و دریانوردی در سال دوم هم به کشتی های خارجی متعلق به لاینرهای بین المللی 30 درصد تخفیف می دهد و این تخفیف ها، علاوه بر تخفیف در حقوق و عوارض بندری است.
وی تصریح کرد: تعرفه های حقوق، عوارض و هزینه های بندری در بندر شهید بهشتی چابهار ارزانترین تعرفه در کل منطقه خلیج فارس و دریای عمان است.
وی به ثبت رکورد تخلیه و بارگیری 35 هزار تن کالا ظرف یک روز در بندر چابهار در روزهای گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: برای نخستین بار حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار از مرز 35 هزار تن در یک روز گذشته است.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.