به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه رقابت های قرآن و عترت و نماز در حوزه رسانه و مطبوعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تمسک جستن به قرآن و عترت به عنوان مهمترین ثمرات حیات نبی مکرم اسلام(ص) انسان ها هرگز به سمت گمراهی نمی روند.
امام جمعه زاهدان گفت: قرآن و عترت حاصل عمر پیامبر مکرم اسلام(ص) است که ابقای دین مبارک اسلام، ایجاد جامعه تمدنی و غیره از جمله ثمرات آن بحساب می آید.
عضو خبرگان رهبری با قدردانی از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برای برگزاری این مراسم تاکید کرد: عظمت کار این نهاد را نباید دست کم گرفت زیرا اولویت اجرای کارهای فرهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بقیه سازمان ها در راستای این مجموعه فعالیت می کنند.
آیت الله سلیمانی با گرامیداشت آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه قرآن و بهار عبادت است و مومنان تا می توانند باید بهترین بهره را از آن ببرند.
سردبیر روزنامه های استانی موسسه فرهنگی هنری خراسان نیز در این مراسم با تقدیر از هماهنگی خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برای برگزاری این برنامه فرهنگی گفت: هماهنگی خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در مقایسه با سایر استان ها قابل تقدیر است.
حجت الاسلام علی ولی زاده مهمترین رکن قدرت رسانه ها را خبر دانست و افزود: خبرنگاران این استان قلم های بسیار زیبا و ارزشمندی دارند که در برخی موارد مهجور مانده است.
وی با اشاره به تفاوت علوم ارتباطات غربی و نگاه قرآنی به رسانه گفت: در دنیای غرب به نتیجه خبر توجه نمی شود و فقط به دنبال جلب مخاطب هستند اما در ادبیات قرآنی باید به دنبال تاثیرگذاری خبر بود.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از منتخبان رسانه و مطبوعات سیستان و بلوچستان در عرصه قرآن و عترت تقدیر شد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.