به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی چهارشنبه شب در شورای اداری خاش اظهار داشت: مدیران در جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته در زمینه اشتغالزایی به این شهرستان تلاش کنند.
وی ادامه داد: مدیران تسهیلات را با شیوه های آسان و بدون سود به متقاضیان پرداخت کنند.
وی افزود: از مدیران، شوراها و دهیاران درخواست می شود شرایط استفاده از تسهیلات اشتغالزایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاهها و نهادهای دولتی منتی بر مردم ندارند و باید به بهترین نحو خدمتگذار آنان باشند.
فرماندار خاش گفت: نگاه ابزاری به پست و مسئولیت نوعی آفت و آسیب است و باید از این نوع نگاه خودداری کرد.
یوسفی اظهار داشت: مدیران با امانتداری باید در جامعه اعتماد سازی کنند و بهترین و شایسته ترین خدمات را برای مردم انجام دهند.
وی ادامه داد: مردم با رای مستقیم خود در انتخاب رئیس جمهوری، نمایندگان شوراها و خبرگان رهبری نقش آفرینی دارند بنابراین اثرگذاری و نقش حضور مردم را با خدمت به آنان برجسته کنیم.
وی بیان کرد: همراهی و همگامی مردم با دولت مردان در چهل سال اخیر به زیبایی تحریم ها و فشارها را بی اثر ساخته است.
وی تاکید کرد؛ تکامل و اراده ملت در کنار مدیریت هوشمندانه و رهبری مقام عظمای ولایت توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
فرماندار خاش گفت: خوشحال هستیم یک پیمان بین المللی با همت، اراده مردم و دولتمردان کشور در یک اجماع جهانی شکل گرفت که نقش ملت برجسته بود و دستاوردهای آن نیز ملموس است.
یوسفی اظهار داشت: گرچه یک ابرقدرت متکبر از آن جدا شده ولی با همت و اراده مردم و مسئولان با شایستگی از مشکلات عبور می کنیم.
وی افزود: با تقویت اتحاد و همبستگی با وجود تکثر و اختلافات سلیقه ای می توانیم زیبایی کشور را به دنیا نشان دهیم و از موجودیت نظام پاسداری کنیم.
وی با اشاره به اینکه قانون را مدیران باید به نفع مردم تلطیف کنند گفت: جاذبه بر دافعه در مدیران باید پیشی گیرد و تکریم و اخلاق مورد توجه باشد.
فرماندار خاش از مدیران خواست؛ برنامه چهارساله خدمتی داشته باشند و بدون برنامه در دفتر فرماندار حاضر نشوند.
یوسفی بیان کرد: افق و نگاه مدیران باید توسعه محور باشد تا به بهترین شیوه از فرصت بهره برد.
وی مقابله با خشکسالی و اثرات سوء آن را در گرو همکاری مردم، صرفه جویی، مدیریت بحران و فرهنگ سازی ذکر کرد.
وی حضور مدیران در مناطق روستایی را با هدف بررسی مشکلات و تلاش برای حل آنها و امیدبخشی در جامعه را خواستار شد و تاکید کرد: مدیران به عنوان نماینده عالی دولت از برنامه و شاخص عملکردی نباید فاصله بگیرند و اجرای عدالت، امنیت و تامین معیشت مردم مورد توجه آنها باشد.
وی کار کردن مخلصانه و دور شدن از باند و جناح بازی ها را به مدیران یادآور شد و افزود: مدیران باید از ظرفیت های در اختیار اعم از منابع و علما، شوراها، دولت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بهره ببرند و از اختلاف اجتناب کنند.
فرماندار خاش ضرورت تنظیم بازار و تلاش برای حل مشکلات و نیازهای معیشتی مردم را مورد تاکید قرار داد.
یوسفی همچنین اهمیت دادن به نظم و شرکت مدیران در نشست های رسمی دولت به ریاست فرماندار و یا معاونان فرمانداری را متذکر شد.
امام جمعه شهرستان خاش نیز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خدمت رسانی به مردم، احترام گذاشتن به حقوق آنان و تعامل داشتن را لازمه کار و رسیدن به موفقیت مدیران ذکر کرد.
حجت الاسلام غلام رضا دهقان با اشاره به اینکه ایران اسلامی حسن نیت، خیرخواهی و دلسوزی خود را در برجام به دنیا نشان داده است اظهار داشت: دشمنان مستکبر و در راس آن آمریکا نشان داد که عهدشکن هستند.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش هم با اشاره به اینکه خدمت به مردم ارزش کار مدیران را نشان می دهد گفت: بهترین مدیران کسانی هستند که خدمتگذار مردم بوده و با شایستگی برای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش نیز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از اقدامات و حمایت های مقام معظم رهبری و دولتمردان از مدیران بومی؛ اظهار داشت:عملکرد دولت در بحث گماردن مدیران توانمند بومی قابل تقدیر است.
مهدی اسماعیلی بیان کرد: در بحث تنظیم بازار کارهای بزرگی انجام شده که امیدواریم با تلاش های مسئولان در ماه مبارک رمضان و فصول دیگر از سال شاهد محو شدن گرانی ها و تامین نیازهای معیشتی مردم باشیم.
وی ادامه داد: مردم خاش در کنار مسئولان به حفظ نظام اسلامی و اجرای سیاست های کشور می اندیشند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش نیز با بیان اینکه مردم سرمایه های اصلی نظام هستند و باید به نیازهای آنان پاسخگو باشیم گفت: موفقیت مدیران، در ارتباط با مردم و کاهش دادن فاصله هاست.
عیدمحمد قلندرزهی اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام به اتحاد میان دولت و ملت قوت بخشید و زمینه برای حمایت از تولیدات داخلی را فراهم کرد.
وی ضرورت توجه به نیازهای مردم در حوزه های مختلف و از جمله بهداشت و درمان و تامین پزشک منطقه ایرندگان را مورد تاکید قرار داد.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.