به گزارش روز سه شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین ‌الملل شهرداری زاهدان، عبدالقادر پربار اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ ریزی ‌ها و اولویت بندی ‌های انجام گرفته موضوع آسفالت معابر با جدیت و استفاده از همه ظرفیت ها از جمله 2 کارخانه‌ آسفالت که یکی از آنها فعالیت تمام وقت دارد در دست اقدام است.
وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری زاهدان نیز در این رابطه به طور جدی ورود می کند.
وی تصریح کرد: به منظور تسریع در روند آسفالت معابر اخیرا مناقصه ‌ای برگزار کردیم تا از طریق گزینش و بکارگیری پیمانکار جدید موضوع آسفالت معابر اصلی و بلوارها در 6 ماهه‌ نخست امسال به شکل مطلوب ‌تری انجام شود.
شهردار زاهدان ادامه داد: همچنین قرار است برای استفاده بیشتر از ظرفیت های بخش خصوصی 2 مناقصه‌ دیگر را بزودی برگزار کنیم و امیدواریم در نیمه دوم سال بیشتر از آنچه که پیش‌ بینی کرده‌ ایم در عرصه آسفالت معابر گام های موثری برداشته شود.
پربار در رابطه با معابر مهرشهر نیز گفت: تامین سرانه ‌های مربوط به این مکان بر عهده‌ شرکت ها و تعاونی‌ های واگذار کننده است و برای رفع مسائل این محدوده که مدت زیادی از الحاق آن به شهر نمی ‌گذرد نیز مذاکراتی با متولیان واگذاری اراضی مهرشهر و اداره راه و شهرسازی انجام داده ایم.
وی اظهار داشت: شهرداری از تمام توان خود در اجرای هر چه بهتر امور در حوزه خدمات شهری استفاده می ‌کند ضمن اینکه قرار است در این حوزه اقدامات بهتر و مطلوب ‌تری انجام شود البته آنچه که وجود دارد هنوز مورد رضایت نیست.
وی ادامه داد: در گذشته پیمانکاران بخش خصوصی مطالبات انبوهی از شهرداری داشتند و این امر انگیزه آنان را در ارائه خدمات کاهش داده بود اما با توجه به پرداخت بخش عمده‌ ای از صورت وضعیت های آنان در سال گذشته امیدواریم در کنار تکمیل ساختار و تشکیلات این حوزه بتوانیم به سمت جلب حداکثری میزان رضایتمندی شهروندان گام برداریم.
شهردار زاهدان اظهار داشت: بخش بزرگی از وظایف خدمات شهر به موضوع جمع‌ آوری نخاله ‌های ساختمانی، زباله و حفظ و توسعه فضای سبز ختم می ‌شود که در این عرصه نیازمند مشارکت حداکثری شهروندان هستیم.
پربار تاکید کرد: توسعه به طور کامل میسر نمی ‌شود مگر با همکاری همه جانبه شهروندان که با توجه به موضوع خیران فضای سبز امیدواریم با استفاده از این ظرفیت مهم بتوانیم خدمات مطلوب‌ تری را به شهروندان ارائه کنیم.
وی همچنین در رابطه با اجرای طرح پیاده ‌رو سازی بازار رسولی گفت: موضوع بهسازی خیابان شهید حسین ‌بر در مسیر بازار رسولی در دستور کار شهرداری قرار دارد و با توجه به اینکه برنامه ‌ریزی و برآوردهای لازم برای اجرای آن انجام و اولویت های این طرح نیز مشخص شده در نظر داریم تا این طرح را در نیمه دوم سالجاری آغاز کنیم.
وی بیان کرد: وظیفه‌ شهرداری ساخت محل و در اختیار قرار دادن آن به متولیان و نهادهای دخیل در امور بانوان است.
وی با اشاره به اختصاص بازارچه ابریشم برای فعالیت اقتصادی بانوان افزود: در این خصوص شاهد استقبال خوبی از طرف دستگاه‌ های مربوطه نبودیم.
به گزارش ایرنا زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است و به عنوان «کلانشهر» شناخته می شود.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.